|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nintento DS-spill til 4-åring (jente)Hvilket spill passer for jente 4 år? Hun har i Little Pet Shop-serien og det liker hun, men hun ønsker seg flere spill til jul....
|
|
|
#2 |
|
tankefull
|
Sv: Nintento DS-spill til 4-åring (jente)Jeg vet jo egentlig ikke, men har sett at det finnes Dora the explorer-spill og Hello Kitty spill. Hvordan de er, aner jeg ikke. Men jeg hadde nok vurdert disse om jenta mi på 3 år skulle fått DS. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Nintento DS-spill til 4-åring (jente)Disney Friends slo veldig an hos LilleVenn da hun var 4. Ellers er alle Mario spillene populære fra den alderen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Hvor: Oslo
Sv: Nintento DS-spill til 4-åring (jente)Hos min på 3,5 er Dora-spillene populære, og også Super Mario.
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nintento DS-spill til 4-åring (jente)Mario er jo et sikkerstikk, uansett alder. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hvor: Akershus
Sv: Nintento DS-spill til 4-åring (jente)Hun liker veldig godt Dora på tv, så det er kanskje en god idè ja.
|
|
|
#7 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Nintento DS-spill til 4-åring (jente)Vi skal kjøpe Dora til vår fireåring. Fint å høre at det kan slå an.
|
|
|
|
#8 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nintento DS-spill til 4-åring (jente)Ikke sikker på om det er det samme, men her har ungene DS lite, og minstemann syns det er stas med Dog spillet. Det er 3+, og det er litt kult å sitte å plystre og rope på de forskjellige hunden f.eks
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Nintento DS-spill til 4-åring (jente)Det har visst kommet noe som heter Sofie, lillesøster til Josefine spillene. Sofie spillene var for under 6 år, så bare en reklame for dette, men verdt en titt kansje? |
|
|
|
![]() |
|
|