Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg har ikke sett eller lest Menn som hater kvinner

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-09, 12:39   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har ikke sett eller lest Menn som hater kvinner

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg likte bøkene bedre enn filmene.

(men daVincikoden (eller hva den nå heter), skuffet meg veldig. Der kan en snakke om hype)

Mens jeg elsket den (filmen). Engler og demoner var også spennende, men jeg satt bare og irriterte meg over alt som var forandret fra bok til film da, de hadde desverre forandret EKSTREEEMT mye.

Gammel 27-11-09, 12:40   #22
Myrull
i Morgentåkedalen

Myrull sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Jeg er litterært arrogant anlagt og har derfor ikke lest disse. Jeg skygger også unna Dan Brown og Ragde. Min litt uspiselige teori går ut på at når "alle" synes de er bra, så er de sannsynligvis så vasne og likegyldige at man likegodt kunne lest Se og Hør.

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 12:43   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrull, her.

Jeg er litterært arrogant anlagt og har derfor ikke lest disse. Jeg skygger også unna Dan Brown og Ragde. Min litt uspiselige teori går ut på at når "alle" synes de er bra, så er de sannsynligvis så vasne og likegyldige at man likegodt kunne lest Se og Hør.

Sånn kan ikke jeg tenke, etter å ha lest Twilight og Harry Potter og eeeelsket dem.

Gammel 27-11-09, 12:49   #24
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var litt uspiselig, ja. Som tidligere litteraturstudent er jeg nok også potensielt litterært arrogant, men har bikket over og kan finne på å lese (og lovprise) bøker på trass fordi andre mener de er oppskrytt og for folkelige.

Sist redigert av Bluen : 27-11-09 kl 12:56.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 12:52   #25
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei du er ikke den eneste. Jeg har ikke lest eller sett.
Kanskje om den kommer på tv en dag jeg kjeder meg (les i jula) og det går ringenes herre for 1000 gang på tven så kanskje jeg ser på den

Gammel 27-11-09, 12:58   #26
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke lest bøkene heller.

Gammel 27-11-09, 12:59   #27
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Nok en ikke-leser melder seg. Mannen min har lest bøkene og var helt hekta, og han er i utgangspunktet ingen lesehest. Filmene har vi sett sammen, men jeg kjenner at i dette tilfellet går det helt greit for meg å ikke ha lest bøkene først. Eller siden.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 13:02   #28
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er det veldig lov å være litterært arrogant.

Jeg har heller ikke lest de, jeg er lite interessert i krim og det eneste jeg leser av genren er heller engelsk.

Jeg har dog lest Dan Brown - engler og demoner og Harry Potter-bøkene, men leste dem lenge før de var alment poppis.

Gammel 27-11-09, 13:14   #29
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ikke jeg heller. Har problemer med alle hypete ting.

:enig:

Grøsser forresten ved minnene om "Sofies verden"-bølgen. Christ... bakgrunnshistorien var drepende dårlig, jeg slet meg frem til side 30.

Gammel 27-11-09, 13:16   #30
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det er MYE bedre enn Dan Brown. Det synes jeg kanskje er tidenes mest oppskrytte bøker.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:55.