Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

X Factor

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-09, 12:50   #261
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: X Factor

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Tror kanskje de som ikke liker trønderrock, liker Chand. Det er en fordel. Jeg synes det er flott at trønderrocken føres videre av Chand. Jeg synes det han har skrevet selv er veldig flott.

Han har definitivt noen nydelige egenproduserte sanger.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 18:39   #262
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mari sang så surt i går at jeg neste måtte skru av TV. Og så hadde det vært fint om hun snart kunne bevege seg ut fra åttitallet når det gjelder sangvalg.
Synes Lise bør vinne. I den grad jeg gidder å bry meg. (Men det gjorde jeg visst...)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 21:25   #263
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Endelig rauk Pernille! Eg syns ho skrike når ho synge...

Ellers heie eg framleis på Chand. Og Shackles. Og Mari. Og Lise. Det var nesten alle unntatt Tommy. Men seieren bør gå til Chand.

Gammel 21-11-09, 21:57   #264
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Tror kanskje de som ikke liker trønderrock, liker Chand. Det er en fordel. Jeg synes det er flott at trønderrocken føres videre av Chand. Jeg synes det han har skrevet selv er veldig flott.

Nope, jeg liker ikke trønderrock og jeg liker ikke Chand...
Mari derimot kan godt holde ut til the bitter end.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 00:59   #265
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Mari derimot kan godt holde ut til the bitter end.

Kul jente med bra sangvalg!

Pernille ble veldig kjedelig i de siste programmene, så henne kommer jeg ikke til å savne.

Gammel 22-11-09, 01:01   #266
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Synes Lise bør vinne. I den grad jeg gidder å bry meg. (Men det gjorde jeg visst...)

Ja, ikke at jeg bryr meg videre hvem som vinner. Programmet er et fint tidsfordriv en fredagskveld.

Gammel 22-11-09, 10:24   #267
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser på kun fordi jeg vil høre på sangene de synger.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 13:09   #268
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Det var i grunnen greit at Tommy røk ut i går.

Neste uke ryker vel Lise eller Mari. Da blir jeg lei meg. De er knallgode begge to synes jeg.

Gammel 28-11-09, 13:10   #269
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Greit at Tommy røyk ja.

Chand må nok imponere litt mer fremover, helst synge noe han har produsert selv.
Liker i grunn både Mari, Lise og gruppa jeg. Men holder en knapp på Chackels eller Mari.

Gammel 28-11-09, 13:15   #270
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Jeg liker ikke grupper, så jeg synes Shackles kan ut neste fredag.

Gammel 28-11-09, 13:20   #271
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Jeg liker ikke grupper, så jeg synes Shackles kan ut neste fredag.

Men sånn med tanke på hva vi ikke har her til lands så er det jo ei kul gruppe.

Gammel 28-11-09, 13:22   #272
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Men sånn med tanke på hva vi ikke har her til lands så er det jo ei kul gruppe.

Det kan jeg være enig i.

Gammel 28-11-09, 13:36   #273
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Det var IKKE greit at Tommy røk ut, nei.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 13:43   #274
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg heiet på Tommy, når han sto i omsang med Lise. Jeg fatter ikke hva de snakker om i forhold til den stemmen hennes. Den høres liksom så...tom ut. Men hun var veldig flink på scenen da.

Lise var knallflink! Shacles, var litt "bob bob" Vinner vel mest på de utfordrende klærne. Det var surt både her og der. Chand var vel ikke allverden, men jeg tror han vinner jeg.

Gammel 28-11-09, 13:47   #275
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Tommy er jo booooring.

Gammel 28-11-09, 16:55   #276
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Endelig røyk han ut!

Gammel 28-11-09, 16:57   #277
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Ja, jeg synes han ble kjedelig etterhvert jeg også. Til å begynne med heiet jeg på han, men det blir for kjedelig i lengden.

Gammel 28-11-09, 17:23   #278
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg fortsetter vel å se på till the bitter end, men det er i grunnen ingen av de gjenværende jeg heier på. I grunnen er det ingen av dem jeg liker noe særlig i det hele tatt. Så hvorfor se på er kanskje et godt spørsmål.

Gammel 28-11-09, 17:38   #279
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synes Tommy burde vært ute for lenge siden.
Chand blir mindre og mindre interessant. Sist virket han jo helt lost der han stod uten gitaren sin og sang på engelsk. Dessuten er det noe med blikket hans, han ser så tom eller fjern ut?

Lise er artist, ingen tvil om det, og jeg synes hun synger bra. Hun og Mari burde møtes i finalen, etter min mening.

Gammel 28-11-09, 17:47   #280
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg synes Tommy burde vært ute for lenge siden.
Chand blir mindre og mindre interessant. Sist virket han jo helt lost der han stod uten gitaren sin og sang på engelsk. Dessuten er det noe med blikket hans, han ser så tom eller fjern ut?

Lise er artist, ingen tvil om det, og jeg synes hun synger bra. Hun og Mari burde møtes i finalen, etter min mening.

Veldig enig i det du skriver.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26.