|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Hvor ofte spiser dere kokte poteter? | |||
Hver dag |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5-6 dager i uken |
7 | 4,05% |
3-4 dager i uken |
25 | 14,45% |
1-2 dager i uken |
47 | 27,17% |
3-4 ganger i mnd |
35 | 20,23% |
1-2 ganger i mnd |
32 | 18,50% |
6-12 ganger i året |
9 | 5,20% |
1-6 ganger i året |
15 | 8,67% |
Sjeldnere enn 1 gang i året |
3 | 1,73% |
Aldri |
0 | 0% |
Deltakere: 173. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor ofte spiser dere kokte poteter?Et par ganger i måneden. Potetmos et par ganger i uka.
![]() |
#3 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte spiser dere kokte poteter?Ca 1-2 ganger i uken, av og til kan det nok bli 3.
![]() |
#4 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte spiser dere kokte poteter?1-2 ganger i måneden |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hvor ofte spiser dere kokte poteter?3-4 ganger i måneden. Vi har også igrunnen like ofte potetmos som kokte poteter. Vi har kokte poteter til kjøttkaker og til kjøttsuppe, koteletter kanskje. Jo også har vi stort sett kokte poteter hver dag når mine foreldre er på besøk.
![]() |
#6 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hvor ofte spiser dere kokte poteter?Jeg stemte 1-6 ganger i året. Kokte poteter er sjelden vare her i huset. Det er vel stort sett bare til Fårikål tror jeg.
![]() |
#7 |
intro
|
![]() Sv: Hvor ofte spiser dere kokte poteter?Et par ganger i måneden, som regel til fisk. Ellers går det mest i pasta og ris, og ovnsstekte poteter.
![]() |
![]() |
#8 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor ofte spiser dere kokte poteter?Kanskje 1-2 ganger i måneden, bare til de rettene som bare passer til det (som, ja, fårikål eller fisk). Stappe av poteter med andre grønnsaker i har vi kanskje hver uke, og ovnsstekte potetbåter har vi også oftere enn kokte poteter.
![]() |
#9 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor ofte spiser dere kokte poteter?Oppdelt i foliepakker. Ellers bare til julemiddag.
![]() |
#10 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hvor ofte spiser dere kokte poteter?
Ja, vi også. Det er populært. Selv Poden som ikke spiser poteter spiser dem. Vi fant noen som var i skiver også for noen dager siden, det var jo nesten som chips.
![]() |
#12 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor ofte spiser dere kokte poteter?Jeg flyttet for meg selv for snart 2 år siden og har laget poteter her 3 ganger. Men Poden og jeg har spist en del hos Exbo og han lager litt mer potetsaker. Og vi spiser hos andre, spiser ute og slikt. Så jeg stemte 6-12 ganger i året.
![]() |
#15 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor ofte spiser dere kokte poteter?3-4 dager i uka, mannen synes ikke han har spist middag hvis vi ikke har hatt poteter til middagen.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte spiser dere kokte poteter?Sjelden- er ikke noe glad i kokt potet. Krysset av på 3-4 ganger i måneden, og da har jeg regnet med potet i kjøttsuppa, potetmos o.l. Men grønnsaker inntil middagen er nesten daglig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte spiser dere kokte poteter?5-6 dager i uken, her liker vi best potetmiddager.
![]() |
#18 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvor ofte spiser dere kokte poteter?3-4 ganger i uken. Vi spiser noen nydelige biodynamiske poteter som smaker utrolig godt. Poteter er ikke bare poteter og det er kvalitets- og smaksforskjell på poteter som alt annet. Disse potetene smaker noe i seg selv. I tillegg skal poteter kokes med skall og ikke for lenge. Men vi spiser ikke så mye potet, vi spiser mest andre grønnsaker pr. måltid.
![]() |
#20 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvor ofte spiser dere kokte poteter?2-3 ganger i måneden.
![]() |
|
|