|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
er her
|
![]() Sv: Hvilken farger pynter dere med til jul ... ?Har en salig blanding av alt mulig ræl, ønsker egentlig å bytte ut mye av julepynten min, kanskje det er på tide i år.
![]() |
#22 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Hvilken farger pynter dere med til jul ... ?Hvitt, sølv og rødt eller lys rosa. Synes det er kjempelekkert med hvitt, sølv og rosa sammen. Litt utradisjonelt er det kanskje.
![]() |
#23 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Hvilken farger pynter dere med til jul ... ?Jeg har en del rødt. Men det går også i hvitt og grønt. Og sølv, gull og svart. Litt av hvert med andre ord.
![]() |
#26 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken farger pynter dere med til jul ... ?No til advent går det i sølv, metall (sandkakeformer) og lilla. Når det nærmar seg meir jul, blir det som er lilla bytta ut med rødt.. Men innslaget av sølv er ganske mykje altså det er liksom inga rød jul sånn sett her
![]() |
#27 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken farger pynter dere med til jul ... ?I år blir det pyntet med brunt, gull og lilla. Vi pleier å bytte litt på fargene fra år til år, men vi har faktisk aldri brukt rødt. Har ingen nisser og engler, men har stjerner og hjerter i forskjellige varianter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken farger pynter dere med til jul ... ?Jeg bruker rødt, hvitt og sølv. Lite nisser, noen engler og hjerter. Julepynten min er i hovedsak blomster og lys - svibler, amaryllis og røde tulipaner er jul for meg.
![]() |
#32 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?Lilla og rødt er faste farger i heimen min året rundt, så om det kommer mer pynt i disse fargene er naturlig. Jeg har ikke fått samlet særlig mye julepynt, så jeg aner ikke hvordan det blir egentlig.
![]() |
#33 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?Blir nok litt rødt, men jeg er mest glad i blått og sølv sammen og har planer om litt pynt i de fargene. Mesteparten av juletrepynten jeg har er i sølv, men må nok allikevel ha litt rødt og tradisjonelt der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?Bruker mye rødt.
![]() |
#36 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?
Ja, jeg liker rødt, men ikke nisser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?Rødt, gull og nisser.
![]() |
#38 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hvilken farger pynter dere med til jul ... ?
Ikke sant, det er jo slik det gjerne blir. Og ungene blir jo så glade når vi pakker opp julepynten, og husker igjen fra året før. Prøver innimellom å "glemme" en nisse eller to, som jeg mener er utdatert da... |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?Mye rødt og hvitt ja
![]() |
#40 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvilke farger pynter dere med til jul ... ?Ikke mye rødt og ingen nisser. Mest hvitt, grått, beige. Julekrybben er fra Willow Tree, stakene i vinduet er hhv hvite og sølvfargede, adventslysene min er hvite, det samme med adventsstjernene. Men gavene til podens kalender er pakket inn i rødt papir med hvite prikker.
![]() |
![]() |
|
|