|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ringskrømt
|
Hvor mye penger bruker du på julegaver?Sånn vanligvis, tenker jeg på. Jeg er akkurat ferdig med julehandelen, og minus mann brukte jeg bortimot 9000! Det virker som mye penger, men vi har jo mange å kjøpe til, så ... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger bruker du på julegaver?jeg tør ikke regne sammen
|
|
|
#3 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvor mye penger bruker du på julegaver?Nja, vi kjøper ca 18 julegaver i år, og på det har vi brukt ca 5600 kr.
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger bruker du på julegaver?Jeg aner faktisk ikke, men jeg prøver å begrense meg. Jeg elsker å kjøpe gaver, så hadde vi vært rike hadde jeg handlet for en halv million per person, minst. Men jeg prøver å holde meg til 2-300 per familiemedlem (ungene får litt mer) og 1-200 til venner (i år, siden vi er litt skrapa), men jeg er ikke manisk på det. Tror jeg har overskredet den grensa ganske bra allerede ...
|
|
|
#5 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Hvor mye penger bruker du på julegaver?Rundt 3500, kone inkludert. Vil anta hun ligger på omtrent samme sum. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hvor mye penger bruker du på julegaver?Familien bruker et sted rundt 10500. Da er gaver til meg og mannen innbakt. Jeg synes egentlig det er hårreisende mye.
|
|
|
#7 |
|
Enda en som trener
Sv: Hvor mye penger bruker du på julegaver?Jeg bruker vel sånn ca 5-8000 og LøveMannen det samme. Hvor mye det blir kommer stort sett an på hvor dyre gaver vi kjøper til hverandre. Det har variert fra 2000-10000. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hvor mye penger bruker du på julegaver?Inkludert mannen kommer vi vel opp mot 10000. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hvor mye penger bruker du på julegaver?Det er skremmende mye uansett hva tallet ville blitt om jeg hadde turt å regne sammen.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger bruker du på julegaver?Tror vi ender på rundt 8000 til sammens mulig mere |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor mye penger bruker du på julegaver?Mange, mange tusen. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
priiiima donna
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger bruker du på julegaver?Jeg tenker at jeg bruker 2-3000 kr, men det er nok sikkert det dobbelte.
|
|
|
#14 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hvor mye penger bruker du på julegaver?Men er det et problem for dere at dere bruker mye penger? Jeg synes det er så bra å bruke penger på de jeg er glad i, og de har jammen meg fortjent noe overraskende og fint til jul! Sånn tenker hvert fall jeg! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger bruker du på julegaver?Totalt vil jeg tro det kommer på en rundt 5000.. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Hvor mye penger bruker du på julegaver?Inkludert barna så havner nok jeg på over 10 000 kr i år. Hadde tenkt å bruke 8-10 000 kr i år.
|
|
|
|
#17 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Hvor mye penger bruker du på julegaver?
Du har sikkert fått med deg hvordan mitt forhold til familien er, så jeg bruker ikke penger på dem med glede.
|
|
|
|
#18 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Hvor mye penger bruker du på julegaver?Vi var på gaveshopping i går, men mangler 2 stk. Vi handlet for 4000,- i går. De to gutta som mangler kommer på ca 800 ekstra.
|
|
|
|
#20 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor mye penger bruker du på julegaver?Regnet raskt ut her nå - og fant ut at vi har brukt sånn ca 8000 - da har jeg brukt litt og gubben brukt litt. (Vi er jo gift, så hvor pengene går fra er vel egentlig uviktig).
|
![]() |
|
|