|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Har du sendt julekort/oppmerksomhet til fastlegen deres noen gang?Julekort har jeg ikek vurdert. Jeg hadde en fantastisk fastlege under begge graviditetene og vurderte å sende "babykort" til både fastlegen og jordmoren på helsestasjonen, men det ble med tanken.
![]() |
![]() |
#43 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Har du sendt julekort/oppmerksomhet til fastlegen deres noen gang?Ja, han får en flaske vin og et julekort hvert år. Tannlegen min har jeg helt glemt, han skal få julekort i år gitt!
![]() |
![]() |
#44 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du sendt julekort/oppmerksomhet til fastlegen deres noen gang?
Så det er lov altså?
![]() |
#46 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du sendt julekort/oppmerksomhet til fastlegen deres noen gang?
![]() |
#47 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Har du sendt julekort/oppmerksomhet til fastlegen deres noen gang?Nei, aldri. Eneste legen jeg har lyst å sende kort til, er han som reddet Lillebror.
![]() |
#49 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Har du sendt julekort/oppmerksomhet til fastlegen deres noen gang?Nei.
![]() |
#50 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du sendt julekort/oppmerksomhet til fastlegen deres noen gang?Jeg gir ikke til fastlegen, men barnelegen til storesøster får en gave fordi han er storartet mot oss!
![]() |
#51 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du sendt julekort/oppmerksomhet til fastlegen deres noen gang?Nei, det har jeg ikke gjort. Jeg har en flott fastlege, og dersom vi hadde hatt hyppig kontakt pga et eller annet, så kunne jeg nok gjort det. Jeg skal sende julekort til den fantastiske jordmoren jeg hadde dette svangerskapet.
![]() |
![]() |
#52 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Har du sendt julekort/oppmerksomhet til fastlegen deres noen gang?Nop, eneste jeg har gjort opp i mot en lege en gang var at vi gav legekontoret en blomsteroppsats etter førstefødte var kommet til verden, fordi vi mistet så mange ganger før vi kom til han, og opplevde å overhodet ikke bli tatt på alvor andre steder siden vi var så unge.
![]() |
![]() |
#53 |
Einsam
|
![]() Sv: Har du sendt julekort/oppmerksomhet til fastlegen deres noen gang?Har kun gitt kort til gyn. som fulgte meg opp til tusen i et komplisert svangerskap med minste. Men tror nok det er relativt vanlig, ser slik ut på veggen der |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Sv: Har du sendt julekort/oppmerksomhet til fastlegen deres noen gang?Jeg vurderer selvfølgelig stadig vekk å forgylle overlegen som var Reddende Engel da lillebror kom til verden, men det blir kanskje litt teit, sånn fire år etter? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|