Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du sendt julekort/oppmerksomhet til fastlegen deres noen gang?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-09, 09:46   #41
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sendt julekort/oppmerksomhet til fastlegen deres noen gang?

Julekort har jeg ikek vurdert. Jeg hadde en fantastisk fastlege under begge graviditetene og vurderte å sende "babykort" til både fastlegen og jordmoren på helsestasjonen, men det ble med tanken.

Gammel 01-12-09, 09:51   #42
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Har du sendt julekort/oppmerksomhet til fastlegen deres noen gang?

Nei, men jeg returnerte en gang en faktura.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 11:14   #43
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, han får en flaske vin og et julekort hvert år. Tannlegen min har jeg helt glemt, han skal få julekort i år gitt!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 12:10   #44
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nei. Men ang. gaver og sånt, har de lov til å ta imot det fra pasienter da? Min mor jobbet i hjemmesykepleien en periode, og de fikk ikke engang lov til å ta imot ei konfekteske til jul.

Så det er lov altså?

Gammel 01-12-09, 12:44   #45
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Nei, men jeg returnerte en gang en faktura.

Hihi

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 12:45   #46
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nei. Men ang. gaver og sånt, har de lov til å ta imot det fra pasienter da? Min mor jobbet i hjemmesykepleien en periode, og de fikk ikke engang lov til å ta imot ei konfekteske til jul.

Vi får masse gaver til jul(jobber i hjemmespl),men det er til alle da.Blomster,konfekt,kransekake,penger osv. Jeg fikk gave en pasient da jeg skulle gifte meg,spurte sjefen og fikk lov til å ta imot.

Gammel 01-12-09, 12:45   #47
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, aldri. Eneste legen jeg har lyst å sende kort til, er han som reddet Lillebror.

Gammel 01-12-09, 12:46   #48
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hæ? Nei. Men jeg husket såvidt navnet hennes da jeg ringte legekontoret i dag.

:ikke fast gjest:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 12:57   #49
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Jeg ser liksom for meg teksten på kortet. "Takk for siste GU og god jul til deg og dine".

Gammel 01-12-09, 13:19   #50
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg gir ikke til fastlegen, men barnelegen til storesøster får en gave fordi han er storartet mot oss!

Gammel 01-12-09, 13:25   #51
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei, det har jeg ikke gjort. Jeg har en flott fastlege, og dersom vi hadde hatt hyppig kontakt pga et eller annet, så kunne jeg nok gjort det. Jeg skal sende julekort til den fantastiske jordmoren jeg hadde dette svangerskapet.

Gammel 01-12-09, 13:27   #52
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nop, eneste jeg har gjort opp i mot en lege en gang var at vi gav legekontoret en blomsteroppsats etter førstefødte var kommet til verden, fordi vi mistet så mange ganger før vi kom til han, og opplevde å overhodet ikke bli tatt på alvor andre steder siden vi var så unge.
Han derimot, behandlet oss som ett hvert annet par som ønsket seg barn... og det fortjente han en påskjønnelse for.
Fødeavd fikk også, som en ekstra takk for hjelpen i en tid som var ganske tøff for oss som førstegangsforeldre.

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 13:36   #53
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har kun gitt kort til gyn. som fulgte meg opp til tusen i et komplisert svangerskap med minste. Men tror nok det er relativt vanlig, ser slik ut på veggen der

I år kunne jeg faktisk gitt fastlegen min en oppmerksomhet. Jeg har vært der litt for hyppig i år, spesielt de siste månedene, og han er tålmodig, hjelpsom og beroliger meg når jeg selv er på vei opp eller ned.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 13:44   #54
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vurderer selvfølgelig stadig vekk å forgylle overlegen som var Reddende Engel da lillebror kom til verden, men det blir kanskje litt teit, sånn fire år etter?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:51.