Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Oppdatert i jungelen av bildefremkalling på nett?

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-09, 21:18   #1
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Oppdatert i jungelen av bildefremkalling på nett?

Er det noen her som har en viss peiling på priser hos de ulike firmaene som fremkaller digitale bilder?

Jeg oppdager plutselig at jeg ikke har bestilt bilder på over 1 år (dvs siden forrige gang jeg bestilte julekort), og jeg har ikke tid, lys eller energi til å styre med alt dette NÅ, tror jeg.

Så da tenkte jeg å bestille bare julekortene nå, og heller sulle med de andre bildene senere når jeg får juleferie f.eks...

Da trenger jeg noen som fremkaller bildene til en grei penge, men helst da uten et gedigent ekspedisjonsgebyr, siden jeg skal bestille relativt få bilder nå. (ca 40, tenker jeg.)

Gammel 01-12-09, 18:17   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppdatert i jungelen av bildefremkalling på nett?

Henger meg på denne. I fjor brukte vi fotoknudsen og det var greit nok men mannen stod lenge i kø i butikken for å hente de.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 18:40   #3
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bestilte i går. Fant ut at Elkjøp fortsatt ikke hadde noe ordregebyr hvis man henter i butikk, så da ble det de. Trodde jeg hadde hørt at de hadde innført ordregebyr, nemlig. Det gjenstår å se hvordan kvaliteten blir, jeg bestilte de billigste og fikk spørsmål om jeg virkelig ikke ønsket luksusbildene. Da begynte jeg å lure på om de "vanlige" bildene kanskje bare var utprintet på kopiark eller noe.

Gammel 01-12-09, 18:44   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe. Jeg bestilte på japanphoto. De tok et mindre gebyr om jeg hentet i butikk, men siden jeg har laget julekortet selv og kun bestiller de som vanlige bilder ble det billig likevel.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 18:56   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har alltid vært fornøyde med Eurofoto. Vi testet Elkjøp et år, men de bildene var blasse. Vi bestilte samme bildene på nytt fra Eurofoto, og det var stor forskjell...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:48.