|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir du grinete om du ikke får mat ofte nok/tidsnok?Går det mer enn 3-4 timer, så blir lunten ekstremt kort og veldig lettanntennelig.
|
|
|
#3 |
|
Textrovert
|
Sv: Blir du grinete om du ikke får mat ofte nok/tidsnok?Jeg har skikkelig meltdown når jeg er sulten. Mannen min, derimot, synes at sult er en nøytral følelse. Han kjenner at han er sulten, men passer det ikke å spise da, så kan han godt vente en time eller to. Det kan IKKE jeg. :sult skaper monstre:
|
|
|
#6 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Blir du grinete om du ikke får mat ofte nok/tidsnok?Ja, jeg blir mannevond og seriøst ubehagelig å være i hus med. Det kjipeste er at jeg ikke merker det selv før etter at jeg har bitt hodet av mannen og slamret med noen skapdører.
|
|
|
#7 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Blir du grinete om du ikke får mat ofte nok/tidsnok?Nei. Eller det kan skje, men det er veldig sjelden og som regel er det flere ting som faller sammen som gjør at jeg blir sur. Sult alene gjør meg ikke sur og grinete.
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Blir du grinete om du ikke får mat ofte nok/tidsnok?Nei.
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Sv: Blir du grinete om du ikke får mat ofte nok/tidsnok?Jeg blir en slem dramadronning uten like hvis jeg ikke spiser regelmessig. Når blodsukkeret er lavt får jeg i tillegg kun lyst på mat som er umulig å oppdrive. Som for eksempel vietnamesisk mat på Notodden.
|
|
|
#12 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Blir du grinete om du ikke får mat ofte nok/tidsnok?
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Blir du grinete om du ikke får mat ofte nok/tidsnok?Jeg var sånn i mange år. Kom når blodsukkeret falt. |
|
|
|
#15 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Blir du grinete om du ikke får mat ofte nok/tidsnok?Jeg er midt på treet, LøveMannen går i timesvis uten mat uten at det merkes på ham, LilleVenn trenger jevnlig påfyll av mat. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir du grinete om du ikke får mat ofte nok/tidsnok?Ja, jeg blir fryktelig grinete.
|
|
|
#17 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Blir du grinete om du ikke får mat ofte nok/tidsnok?Nei, det verste som skjer er at jeg får vondt i hodet (hvis jeg ikke drikker i løpet av arbeidsdagen og blir dehydrert) eller vondt i magen.
|
|
|
#18 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir du grinete om du ikke får mat ofte nok/tidsnok?Ja, blir veeeldig grinete hvis jeg er kjempesulten!
|
|
|
|
#19 |
|
flisespikker
|
Sv: Blir du grinete om du ikke får mat ofte nok/tidsnok?Ja, jeg blir skikkelig grinete. Det gjør Poden også, men da han var gammel nok til at vi oppdaget det, hadde heldigvis mannen allerede mange års erfaring med synromet.
|
![]() |
|
|