Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Winther Kiddy Bus

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-09, 00:24   #1
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Winther Kiddy Bus

Noen som har kjennskap til disse vognene, hva de koster og hvor man får tak i dem?

(Altså, jeg venter ikke firlinger. Det er research til barnehagen til Amibarna. )

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 00:33   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Winther Kiddy Bus

Ikke firlinger?

Jeg vet at vår lokale lekebutikk har hatt noen greier fra produsenten med det vakre navnet, kanskje de har kontaktinfo til en selger?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 00:38   #3
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Kul! En slik skulle jeg hatt når jeg var dagmamma. Aner ikke noe om pris og hvor de kan fås tak i da. :lite hjelpsom:

Gammel 03-12-09, 00:41   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan jo ta kontakt med Winther og høre?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 11:58   #5
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Vi har slike i barnehagen. Både med 4 seter og en med 6 seter.
Kan høre med sjefen hvor hun har bestilt våre fra.
Skal prøve å huske det i morra dersom hun er der.

De er kjempe fine å trille. Prisen er ganske høy, men vi synes det er verdt det.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 12:51   #6
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Du kan jo ta kontakt med Winther og høre?

E-post ble sendt Winther simultant med oppretting av denne tråden.

Gammel 03-12-09, 12:51   #7
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Vi har slike i barnehagen. Både med 4 seter og en med 6 seter.
Kan høre med sjefen hvor hun har bestilt våre fra.
Skal prøve å huske det i morra dersom hun er der.

De er kjempe fine å trille. Prisen er ganske høy, men vi synes det er verdt det.

Kult! Takk!

Gammel 03-12-09, 14:40   #8
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Har sendt en sms til sjefen min, men hun har fri i dag. Så ikke fått noe svar enda, klarte ikke vente til i morra.
Søkt litt på nettet og fant ut at blandt annet at lek og lær selger disse vognene.
Jeg tror det er der vi har kjøpt våre, men er ikke helt sikker.
I linken finner du bildet, str og pris.

Håper det var til litt hjelp.
De kalles forresten "Barnebuss".

http://www.lekolar.no/upload/NO/down...ers/Lev_No.pdf

Gammel 03-12-09, 14:43   #9
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

http://www.trigonor.no/main.aspx?pag...01446&gid=2083

Her har du også en type.
Men vi har den som er i linken over!

Gammel 03-12-09, 14:51   #10
Tranquil
Erfaren

Tranquil sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Hm de var jo kjempefine. Er de greie å trille på om en sliter med armer og skuldre og? Og hvordan er de på vinterføre? Er det svingbare hjul foran?

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 14:55   #11
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Standard

Takk, Grøten!

Det var stor prisforskjell på de to busstypene.

Gammel 03-12-09, 14:59   #12
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tranquil, her.

Hm de var jo kjempefine. Er de greie å trille på om en sliter med armer og skuldre og? Og hvordan er de på vinterføre? Er det svingbare hjul foran?

Den øverste typen som vi har er det svingbare hjul på foran. Jeg synes den er fin å trille, men i bakker blir det jo tungt. Vogna i seg selv veier ikke mye, men om den er full-lastet av barn blir jo vekta merkbar.
Den er ideel synes jeg, men hvordan den er for slitene armer og skuldre tør jeg ikke svare på.
På skikkelig vinterføre kan det nok blir veldig tungt, passer best for bare veier synes jeg. Har ikke testet den på noe annet.
Flott til turer på asfalt, og ungene ELSKER det.

Gammel 03-12-09, 15:02   #13
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Takk, Grøten!

Det var stor prisforskjell på de to busstypene.

Bare hyggelig!

La merke til det og forskjellen på vognene er jo heller ikke så stor. Bare de solskjermene. Ikke noe must spør du meg.
Vi er veldig fornøyd med den billigste modellen. (Som er kostbar nok.)

Gammel 03-12-09, 15:19   #14
Tranquil
Erfaren

Tranquil sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Tusen takk for svar Grøten, må sjekke ut dette ja

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 15:33   #15
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

E-post ble sendt Winther simultant med oppretting av denne tråden.

Ah, håper du får svar. De er veldig fine, jeg ser flere barnehager på tur med dem rundt i byen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 17:35   #16
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tranquil, her.

Tusen takk for svar Grøten, må sjekke ut dette ja

Bare hyggelig det!

Gammel 03-12-09, 21:31   #17
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Og jeg lovet å si hvor sjefen har kjøpt våre og det var fra www.tress.no

Her er link til bussen i katalogen dems!
http://ipaper.ipapercms.dk/TRESS/NO/Utstyrskatalogen/

Gammel 03-12-09, 21:52   #18
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde en liknende tråd for en stund siden.

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=74837

Barnehagen vår endte opp med 2 tvillingtriller fra Brio m/ståbrett. Det ble for bratt (og dermed for tungt). Disse barnebussene egner seg best for flatt asfaltlandskap.

Gammel 03-12-09, 21:59   #19
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Standard

Ah, poeng og takk, Veronal.

Gammel 06-12-09, 20:21   #20
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Vi har en firervogn fra brio der jeg jobber. Den er helt grei å bruke , litt tung om man har de største barna oppi.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.