Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken størrelse er du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvilken størrelse er du? (Sånn cirka...)
34-36 eller mindre 31 7,26%
36-38 72 16,86%
38-40 82 19,20%
40-42 71 16,63%
42-44 71 16,63%
44-46 38 8,90%
46-48 27 6,32%
48-50 11 2,58%
50-52 12 2,81%
52-54 8 1,87%
54-56 eller større 4 0,94%
Deltakere: 427. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-07, 00:41   #121
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken størrelse er du?

Alt fra 36 til 40. Mest klær har jeg nok i 38 og passer jeg ikke på nå så heller det nok mer til 40 enn 36

Gammel 18-01-07, 02:02   #122
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

42-44 nå, buksene i 38 som jeg brukte for 1 1/2 år siden ligger på vent til sommeren, da skal jeg få de på igjen.

Gammel 18-01-07, 09:03   #123
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg krysset for 40/42, men for øyeblikket er det vel mest en 42 jeg er, iallfall nedentil. Oppe varierer det, der bruker jeg gjerne M eller 40, iallfall hvis jeg klarer å knekke de fire kiloene som har dukket opp i høst "på mystisk vis".
Jeg har forøvrig noe med proporsjonene som gjør at det skal mye til før buksene er lange nok så min kropp er nok også litt rar.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 11:24   #124
Therese
Fullverdig medlem

Therese sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Therese har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg bruker 34-36 og enkelte butikker må jeg opp i 38.
Nå liker ikke jeg å gå i ettersittende klær så kjøper ofte overdeler en stør større.
Skulle ønske jeg hadde litt mer oventil og i mangel av det skjuler jeg med store gensere.

Olabukser kan jeg kjøpe i stør 16 år.

Gammel 18-01-07, 11:37   #125
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bruker M til S i bukser, M er nok sikkert finest. Litt mindre på overkroppen, heldigvis ble brystene mine muligens litt mindre etter fødslene!

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 15:30   #126
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

36/38 vanligvis, men med stor gravidmage er jeg nå 40. Jeg stemte likevel 36/38, siden det sikkert blir ettergravidstørrelsen. ptimistisk:

Men med BikBok-bukser må jeg minst ha L. Liker ikke ungdomsbutikkstørrelser.

Gammel 18-01-07, 18:04   #127
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Therese, her.

Skulle ønske jeg hadde litt mer oventil og i mangel av det skjuler jeg med store gensere.

Jeg har heller ikke så mye å skilte med i frontpartiet (bortsett fra nå under amming, da), men jeg tenker helt motsatt - synes jeg ser ut som en forkommen unge i for store overdeler, så her går det bare i tettsittende topper.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 12:56   #128
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er 38/40. 38 når jeg er på matchvekt, 40 når jeg ligger de kjipe 5 kiloene over.

Gammel 19-01-07, 18:36   #129
lil'c
Passiv

lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Hvilken størrelse er du?

34-36.
Og da er det forventa at man er 1.60 høy elns. Ikke 179 i hvertfall, for bukser og slikt blir jo så kort, så det er vanskelig å få lange nok

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 18:41   #130
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Hvilken størrelse er du?

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

34-36.
Og da er det forventa at man er 1.60 høy elns. Ikke 179 i hvertfall, for bukser og slikt blir jo så kort, så det er vanskelig å få lange nok

Hvis det er noen trøst, hjelper det stort ikke å være 1,60 og bruke 34-36 heller. Jeg må bestandig legge opp bukser (men det er jo ikke så farlig med den pølsa som er for lang - hadde det ikke vært for mine syferdigheter).

Gammel 19-01-07, 18:52   #131
lil'c
Passiv

lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Hvilken størrelse er du?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hvis det er noen trøst, hjelper det stort ikke å være 1,60 og bruke 34-36 heller. Jeg må bestandig legge opp bukser (men det er jo ikke så farlig med den pølsa som er for lang - hadde det ikke vært for mine syferdigheter).

Det er lettere å sy opp enn å legge til ;p

Gammel 19-01-07, 19:05   #132
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Hvilken størrelse er du?

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Det er lettere å sy opp enn å legge til ;p

Ja, det var akkurat det jeg prøvde å si (selv om det ikke er mye om å gjøre med mine evner i håndarbeidsretning).

Gammel 19-01-07, 20:18   #133
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Stort sett 36.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 22:23   #134
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Ja, det var akkurat det jeg prøvde å si (selv om det ikke er mye om å gjøre med mine evner i håndarbeidsretning).

Jeg anbefaler at du avtaler med lil'c - så kan dere kjøpe samme bukser, og så tar hun den pølsa du klipper av....

Jeg er 38-40 ovenfra og nedover.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 22:58   #135
Butterfly
Superaktiv

Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Er 32-34 det er ikke noe moro, for jeg har ingen hofter eller rumpe så alle bukser bare henger, ser ut som jeg har driti på meg hele tiden. Overdeler sitter stort sett greit.

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 23:04   #136
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrie, her.

Jeg anbefaler at du avtaler med lil'c - så kan dere kjøpe samme bukser, og så tar hun den pølsa du klipper av....

God idé!

Gammel 19-01-07, 23:34   #137
SmarteSmelt
Erfaren

SmarteSmelt sin avatar

SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er liten... 32 er vel det som oftest passer...

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 13:31   #138
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Dere som også er en 32...hvor kjøper dere bukser?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 15:10   #139
lil'c
Passiv

Standard

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Hvilken størrelse er du?

God idé!

Ja da har vi en deal ;p

Gammel 20-01-07, 15:26   #140
Andromeda
Nybegynner

Andromeda sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Andromeda er litt kul
Standard

Jeg er ganske høy med lange armer og ben, derfor bruker jeg spesielt overdeler i 38, evt. 38-40. Bukser varierer veldig, for jeg er slank med smal midje.

Kjoler kan jeg gjerne bruke i 36, enkelte faktisk i 34, siden jeg er såpass smal og ikke så stor oppe. Etter barn nr. 3 fikk jeg rumpe, det gjør kleskjøp enda vanskeligere, men jeg er glad for at jeg endelig har litt former, jeg.

Andromeda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:46.