Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Lego-Star Wars-kake

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-09, 18:29   #1
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lego-Star Wars-kake

finst dette? Eller noe annet som er av interresse for 7 åringer
Har jo en snart 7 åring som skal ha bursdag, å tenkte å prøve meg på en litt spennende kake for en gangs skyld. Men gjerne i form langpanne som kan pyntes til et eller annet kanskje?

Jeg er ikke oppfinnsom slik sett, å har ikke tålmodighet til masse pirkearbeid, finst det en spennende kake jeg kan lage da?

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 18:41   #2
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lego starwars kake,

Jeg lagde denne R2D2-kaka til 6-åringen og den slo an. Ikke så vanskelig. Vanlig langpanne (f.eks Toro) sjokoladekake, smørkrem og sølvkuler.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 19:31   #3
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lego starwars kake,

Denne laget jeg av langpannekake til eldstes 8 års dag. Litt jobb, men stor suksess !

Gammel 04-12-09, 19:51   #4
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lego-Star Wars-kake

Dere snakker til ei som knapt kan og tegne altså , den eneste dekoreringa jeg har gjort av en kake selv var vel til minstemann sin 2 års dag i juni i år å da skrev jeg kun navnet i farger oppå en sjokoladekake....

Gammel 04-12-09, 19:52   #5
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Dere har jo dekorert skikkelig å hatt mye jobb med kaka, jeg kan liksom bake en langpannekake og ha på fyll....så stopper det der......eller har vel laga en marsipankake en gang å skrevet med slike bokstaver...men det er er ikke en kake som alle spiser..sjokoladekake går ned med de fleste.

Gammel 04-12-09, 20:17   #6
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Min R2D2 er helt vanlig Møllerens langpannekake, delt i tre. Pyntet etter et bilde jeg fant på nettet.

Gammel 04-12-09, 20:18   #7
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte rispapir med Star Wars på Ebay!

Gammel 04-12-09, 20:20   #8
Left
Passiv

Standard

Du kan pynte med marshmellowfondant også. Oppfører seg nesten som marsipan, men mye lettere å jobbe med.

Dette så jo ikke så veldig vanskelig ut.

Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 20:25   #9
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

http://cgi.ebay.co.uk/7-5-PERSONALIS...item3ca78bc0a7

http://cgi.ebay.co.uk/Star-Wars-Pers...item3a55620321

Gammel 04-12-09, 20:27   #10
Myrull
i Morgentåkedalen

Myrull sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Dette så jo ikke så veldig vanskelig ut.

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 20:29   #11
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Standard

Jeg kjøpte forresten en pakke med fat, servietter, kopper også på ebay. Brukte Ebay uk da jeg syns det er dyr frakt + lang leveringstid fra usa.

Gammel 04-12-09, 20:54   #12
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

jeg bestilte denne bilde av Darth Vader i masipan oss en Meny str.A4 og pintet round med krem og non stop strøssel

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.