|
|||||||
| Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
L.F.C. supporter
|
I, av, påDet er enkelte uttalelser jeg har reagert på, og som jeg lurer på er "riktig".
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: I, av, påJeg ville sagt "av kreft" ikke "i kreft", og jeg synes det høres rart ut at noen blir lagt på respirator. De ligger jo ikke PÅ den, men i den? |
|
|
|
#3 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: I, av, påPå nyfødtintensiv her så sies det på respirator. Slk jeg ser det så ligger de ikke i noen ting.
|
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
![]() ![]() |
Sv: I, av, påJeg ville sagt "av kreft", og jeg har bare hørt "i respirator". "På" synes jeg høres rart ut, men hva med ligge "med respirator", for en er vel tilkoblet noe greier. Noe er vel en vane også! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: I, av, påDet er nok vane ja.
|
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: I, av, påNår folk på sykehuset sier at noen ligger "på respirator", så ser jeg for meg at det er litt som å snakke om hvilken avdeling vedkommende er på?. Hun ligger på overvåkning, hun ligger på intensiv, hun ligger på respirator.
|
|
|
#7 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: I, av, påJeg vet om ei jente som er koblet til respirator døgnet rundt. Det blir veldig rart å si at hun ligger i respirator.
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: I, av, påMed respirator var kanskje det beste? |
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I, av, påMitt barn lå på respirator, så lå han på C-pap, og deretter på nesekateter.
|
![]() |
|
|