Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Vasker Fretex innkomne klær?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-09, 13:13   #1
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Vasker Fretex innkomne klær?

Har en del klær jeg vil gi bort til Fretex. De har ligget i et skap i mange år, og lukter litt skaplukt, men er rene.

Hvis Fretex likevel vasker alle klær de skal ha i butikkene sine gidder jeg ikke vaske de før jeg legger de i Fretex-boksen. Noen som vet om de vasker alt før de har det i butikkene? (Når jeg husker den lukta som er i noen Fretex-butikker begynner jeg å tvile men..)

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 13:26   #2
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vasker Fretex innkomne klær?

Nei, det tror jeg ikke de gjør. Det står at man skal levere inn rene klær. Dessuten så vasker sikkert de fleste kundene også klærne før de bruker dem.

Gammel 05-12-09, 13:26   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke vasket rene klær på nytt før jeg har gitt dem til Fretex. Når jeg evt har kjøpt klær på fretex, så vasker jeg dem da.

Gammel 05-12-09, 13:27   #4
Left
Passiv

Standard

De sier jo at man skal levere inn rene klær, og når man kjenner hvordan det lukter i en Fretex-butikk? - jeg tror ikke de vasker tøy.

Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 13:55   #5
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Nei, de vasker de ikke..
De liker at klærne er rene og hele. Ikke tro at de selger hva som helst. Klær med flekker, hull e.l. blir ikke solgt, og det koster penger å få de vekk gjerne.
Den lokale butikken her var veldig frustrert på hva de kunne få inn. Type møkkete truser o.l.

Gammel 05-12-09, 14:06   #6
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Nei, de vasker de ikke..
De liker at klærne er rene og hele. Ikke tro at de selger hva som helst. Klær med flekker, hull e.l. blir ikke solgt, og det koster penger å få de vekk gjerne.
Den lokale butikken her var veldig frustrert på hva de kunne få inn. Type møkkete truser o.l.

Høres jo ikke særlig delikat ut nei.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 14:14   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Yeakes!

Nå kjenner jeg at jeg er veldig glad jeg ikke jobber med å sortere brukttøy på Fretex.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:50.