|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julebord: Med eller uten følge?Vant til begge deler |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: Julebord: Med eller uten følge?Jeg har vært på julebord med følge en gang. Det var innmari slitsomt for enkelte mandagen etter at mennene deres hadde kjeftet opp og forsøkt å rundjule den homofile kollegaen deres. Sist redigert av Slettet bruker : 06-12-09 kl 10:26. |
|
|
|
#24 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julebord: Med eller uten følge?Nå husker jeg ikke sist jeg var på julebord, de tror jeg forsvant med forrige kostnadskutt... Men jeg har kun ved noen få anledninger vært på fest med jobben der det har vært med partner. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
både her og der
|
Sv: Julebord: Med eller uten følge?Jobber i det offentlige og betaler julebordet selv, så det har aldri vært med partner. Synes det er veldig kjekt å være sammen med kolleger i en annen setting.
|
|
|
#26 |
|
Er frisk!
|
Sv: Julebord: Med eller uten følge?Ikke følge - og betaler selv selvsagt. Da er det egentlig greit å slippe å betale dobbelt både for mannens julebord og mitt eget.
|
|
|
|
#27 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julebord: Med eller uten følge?På min manns jobb er det stort julebord med partner. På mine er det uten partner. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Julebord: Med eller uten følge?Da jeg var gift, så var jeg med mannen på julebord. Hans jobb var med partner for dem som ville det. Ene reiste vi til Danmark og da ble tur og opphold dekket. Med julemiddag og julelunsj på båten.
|
|
|
|
#29 |
|
|
Sv: Julebord: Med eller uten følge?Mannens jobb har julebord med partner. Det har det nesten vært på alle arbeidsplasser han har hatt. Jeg tror det er mest vanlig i hans bransje. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Julebord: Med eller uten følge?Jeg har ofte vært på julebord med følge, men det har jeg vært alene om. Mannen og jeg jobbet nemlig i mange år i samme selskap. Vi var ikke så mye par den kvelden, men det var greit å komme oss hjem sammen.
|
|
|
|
#31 |
|
Ute på tur
|
Sv: Julebord: Med eller uten følge?Jobben min praktiserer julebord uten følge, mens mannens har med følge. Min arbeidsplass har flere hundrede ansatte og det hadde nok vært litt kjipt å bli med på en sånn greie uten å kjenne noen. På mannens arbeidsplass er de 8 ansatte, så der kjenner alle alle, også fordi de har en årlig langhelg til en storby sammen med partneren også.
|
|
|
#32 |
|
Peppy!
|
Sv: Julebord: Med eller uten følge?Jeg har vært med min mann på julebord noen ganger, og liker det ikke noe særlig. På de julebordene hvor min jobb har invitert med følge så har det vært overnatting involvert, og vi har aldri giddet å bli med. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Står på egne ben
Sv: Julebord: Med eller uten følge?Vi hadde bestandig tidligere julebord med følge på både jobben min og mannen sin, men nå de siste par årene har det bare vært uten følge. Ligger nok litt økonomisk i det også som er mye av grunnen til at det er uten følge + at vi har blitt et mye større firma. Vi har ikke julebord med overnatting, men budsjettjulebord hvor de dekker langbord mellom alle løftebukkene på verkstedet. Kjempekoselig hadde vi det der på fredag. Nå fikk jeg besøk av mannen min etterhvert da, siden han var på julebord rett over gata hos en leverandør og vi skulle dra hjem sammen. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Passiv
|
Sv: Julebord: Med eller uten følge?Mannens jobb har julebord uten følge, min jobb har med. |
|
|
|
#35 |
|
Audacious
|
Sv: Julebord: Med eller uten følge?På julebordene på arbeidsplassene til Ulvefar og meg er det ikke med følge. Vi jobber på samme sted, men på forskjellige fakultet. Og julebordene er dessuten svært forskjellige ifht. pris og hvor gøy de er.
|
|
|
#36 |
|
Etylbarbital
Sv: Julebord: Med eller uten følge?Jeg har aldri vært ansatt noen plass hvor det har vært vanlig med julebord m/følge. (Store arbeidsplasser.)
|
|
|
#37 |
|
Ferdiglada
Sv: Julebord: Med eller uten følge?Både mitt og kjærstens er med følge. Og det er fine greier.
|
|
|
|
#40 |
|
|
Sv: Julebord: Med eller uten følge?Vi har tidenes mest happy-go-lucky julefeststruktur, og om de som kom sammen går sammen også, er jeg egentlig ganske imponert. |
|
|
|
![]() |
|
|