|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Smaker man forskjell på kaffe med og uten koffein?Jeg blir rett og slett litt hyper av kaffe (blir skikkelig skvetten av bare en kopp |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Smaker man forskjell på kaffe med og uten koffein?Det smaker ikke veldig annerledes nei. Evergood sin koffeinfrie kaffe er kjempegod. |
|
|
|
#3 |
|
Pauset
|
Sv: Smaker man forskjell på kaffe med og uten koffein?Tenkte kjøpe pulverkaffe i første omgang (om det finnes), så kapsler til min nye Nespressomaskin (som jeg tror jeg får til jul *optimist*) senere. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Smaker man forskjell på kaffe med og uten koffein?Nespresso sine koffeinfrie er i hvert fall veldig gode. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Smaker man forskjell på kaffe med og uten koffein?Pulverkaffe smaker jævlig åkke som, så du vil nok ikke merke nevneverdig forskjell med eller uten koffein |
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Smaker man forskjell på kaffe med og uten koffein?Vi bruker mest pulverkaffe, og det er nesten ikke forskjell på smaken på koffeinkaffe og koffeinfri kaffe fra Nescafe. Den koffeinfrie er littegrann mildere/rundere i smaken, synes jeg. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Smaker man forskjell på kaffe med og uten koffein?Jeg drikker koffeinfri trakterkaffe, hjertet mitt fikser ikke koffein. Lurte mannen min og sa det var vanlig kaffe, han merket ikke noe.
|
|
|
#10 |
|
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Smaker man forskjell på kaffe med og uten koffein?Jeg merker ikke forskjell. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Smaker man forskjell på kaffe med og uten koffein?Nespresso sin er god ja.
|
|
|
#12 |
|
villende
|
Sv: Smaker man forskjell på kaffe med og uten koffein?Nespresso sin smaker det samme som kaffe med koffein. Det er for øvrig viktig å huske at det er noe koffein i dekaffinert kaffe. Den er ikke koffeinfri, men det meste av koffeinen er fjernet gjennom en kjemisk prosess. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Smaker man forskjell på kaffe med og uten koffein?Jeg glemte å si at jeg drikker coop sin koffeinfrie i hvit pose som står merket mørk og kraftig. Andre koffeinfrie frister meg lite.
|
|
|
#14 |
|
Pauset
|
Sv: Smaker man forskjell på kaffe med og uten koffein?
Jeg syntes ikke den mørkerøde var så anderledes i smaken. Men man merker det jo, men jeg syntes det er positivt, iom at det er mer fysisk. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
geskjeftig
|
Sv: Smaker man forskjell på kaffe med og uten koffein?Koffeinfri pulverkaffe smaker høgg, mye verre enn vanlig. Utrolig at det går an.
|
|
|
#16 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Smaker man forskjell på kaffe med og uten koffein?Jeg har ikke giddet å kjøpe koffeinfri kaffe tidligere, for det har smakt så dårlig.
|
|
![]() |
|
|