|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Ditt forhold til shopping?
Synd på gutten din som er så heldig å arve klær? |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ditt forhold til shopping?Ja, shopping på nett er det kjekkeste. Hvertfall nå, med tvillinger på 4 mnd. Ikke tid til så mye vanlig shoping da.
|
|
|
|
#23 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg kjenner jeg blir mer og mer lei shopping. Jeg blir rett og slett deppa siden jeg ikke har råd til å handle noe. Jeg tyr til netthandel når det er noe som trengs.
|
|
|
#24 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Ditt forhold til shopping?Det kommer an på omstendighetene. Har jeg god tid, overskudd og bra med penger kan det være fint, men det gir meg ikke lykkefølelse. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Fola Blakken
|
Helt enig. Jeg kan kose meg med å gå i butikker alene, helst i en annen by, men kleshandling i flokk er grusomt.
|
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg elsker shopping. Ikke tøy til meg selv, men til ungene. Og jeg er flink til å snuse opp tilbud og salg. Jeg har tilnærmet sort belte tror jeg. |
|
|
|
#27 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: Ditt forhold til shopping?Terapi
|
|
|
|
#28 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Jeg skjønte ikke logikken i at det ble lite shopping på deg, siden du bodde i blokk ...
|
|
|
|
#29 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg liker ikke shopping. Jeg kan bli fornøyd med å kjøpe en duppeditt, men generelt så liker jeg ikke å bruke tid på å shoppe, det er en ting som må gjøres, på samme måte som annet pliktarbeid.
|
|
|
#30 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Ditt forhold til shopping?I mine overvektperioder har jeg ofte vært med venninner på shopping, og selv om jeg har funnet lite til meg selv, så har jeg funnet mye til andre.
|
|
|
#31 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg ELSKER å shoppe. Sminke, klær, hudpleie, ting til ungene. Til huset har jeg lyst, men der må jeg rådføre meg med mannen, ellers blir det galt.
|
|
|
#32 |
|
Passiv
|
Sv: Ditt forhold til shopping?På senteret mitt kan man få en personlig shopper som ordner hele greia for deg. Det hadde vært kjekt. |
|
|
|
#33 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg liker ikke å shoppe. Skal jeg gå i butikker så må det gjerne planlegges slik at jeg ikke har noe gjøremål på kvelden den dagen. Jeg blir nemlig så sliten at jeg ikke klarer stort etter en liten tur i butikker.
|
|
|
#34 |
|
|
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg er en kriseshopper, og trenger deadlines for å få handlet noe som helst. Men når jeg først må, er jeg effektiv. (Var akkurat ute og handlet klær til nesten hele meg som var passende for kontoret i dag.) |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg har et ambivalent forhold til det å shoppe. Tror det henger sammen med en anstrengt økonomi. Jeg får sjelden god-følelsen av å shoppe til meg selv. Å handle julegaver til ungene og vite at de kommer til å bli kjempeglad er annerledes. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Ansett Necesario. Perfect match.
|
|
|
#37 |
|
Come what may...
|
Sv: Ditt forhold til shopping?Våres forhold er kjempe greit. Faktisk er vi bestevenner. Jeg og shopping kan ha det godt på dårlige dager og på gode dager. Vi stor trives egentlig best når det står masse penger på konto og jeg kan gjøre hva jeg vil med pengene. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
intro
|
Dette kan jeg signere, bortsett fra at jeg omtrent aldri handler interiør og synes barneklær er kjedelig. Klær, sko og bøker, derimot!
|
|
|
|
#39 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan ikke annet enn å signere! Men i motsetning til deg, så elsker jeg å handle klær og sko til meg selv.
|
![]() |
|
|