|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Spinoff av "Kan mannen lage mat"?Hvis han ikke kan det, hva er grunnen? Liker han ikke mat? |
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff av "Kan mannen lage mat"?Mannen min kunne/ville ikke laget mat før, men jeg ba ham ta seg sammen og lære det, vi har jo barn og foreldre bør kunne lage mat synes jeg. Nå er han blitt kjempeflink og liker å lage mat, og er han alene med barna (eller lager mat til oss) disker han opp med de lekreste retter fra bunnen av, aldri ferdigmat.
|
|
|
#3 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Spinoff av "Kan mannen lage mat"?Mannen kan lage mat, ja. Men han har en tendens til å ty til lettvinte løsninger litt oftere enn meg.
|
|
|
#4 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff av "Kan mannen lage mat"?Mannen her lager aldri noe fra bunnen av, rett og slett fordi han ikke kan og ikke har peiling |
|
|
|
|
|
#5 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Spinoff av "Kan mannen lage mat"?Min mann kan steke fiskepinner og lage posestappe. Han tiner imidlertid fiskepinnene i mikroen før han steker dem.
|
|
|
#6 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Spinoff av "Kan mannen lage mat"?Mannen min kan lage enkle retter og Toro, men ellers ikke. Han liker ikke å lage mat, og synes dessuten at Toro smaker toppers.
|
|
|
#8 |
|
Tankefull
|
Sv: Spinoff av "Kan mannen lage mat"?Av praktiske årsaker så lager jeg middag. Slik har det vert alle åra vi har bodd sammen. Han kunne lage litt mat før, men jeg har ødelagt han.
|
|
|
#9 |
|
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff av "Kan mannen lage mat"?Tårnfred kan lage mat (selvfølgelig), men det dreier seg stort sett om retter som jeg har lært han hvordan man lager steg for steg. Han må følge oppskrifter og er helt ute av stand til å improvisere. Ikke fordi han er dum eller teit eller evneveik eller hva det nå som ble påstått i den andre tråden, men fordi han mangler trening. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Spinoff av "Kan mannen lage mat"?Noen kvinner sier jo også at de funker ikke på kjøkkenet, så kjønnet har vel ikke så mye å si her? Det handler i hovedsak om interesse og veldig ofte hvem som kommer hjem først. |
|
|
|
![]() |
|
|