Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor får man kjøpt Ticket To Heaven i Lørenskog/Skedsmo/Rælingen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-09, 12:49   #1
Left
Passiv

Standard

Hvor får man kjøpt Ticket To Heaven i Lørenskog/Skedsmo/Rælingen?

Noen som vet?

Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 12:55   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får man kjøpt Ticket To Heaven i Lørenskog/Skedsmo/Rælingen?

Her har de den på Reflex. Vet ikke om det finnes Reflex på de stedene du nevner?

Gammel 12-12-09, 13:02   #3
Left
Passiv

Standard

Litt usikker. Det finnes ikke på Triaden, eller på Strømmen Storsenter i hvert fall, men om det er enkeltstående butikker i omegn vet jeg ikke?

Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 13:03   #4
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om du orker kjøre til Manglerudsenteret i Oslo, så har de masse der i en barnebutikk i 2 etg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 13:07   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du sjekka her?
http://www.ticket2heaven.dk/360.html

Gammel 12-12-09, 13:16   #6
Left
Passiv

Standard

Jeg er forresten litt usikker på om de har i den barnetøybutikken i 2. etasje på Triaden - Junior tror jeg den heter...?

Finner jeg ikke her så kjører jeg glatt til Manglerud, det er ikke så langt

Skal sjekke ut linken din også Bauche.

Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 13:21   #7
Left
Passiv

Standard

Og Fru Lyng i Strømmen har vel slått seg sammen med Barnas Hus?? Kanskje de har det der da?

Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 13:24   #8
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Og Fru Lyng i Strømmen har vel slått seg sammen med Barnas Hus?? Kanskje de har det der da?

De har ikke på Barnas Hus her, hvertfall.

Gammel 12-12-09, 13:27   #9
Left
Passiv

Standard

Nei, jeg har vært innom der mange ganger, og kan ikke huske å ha sett det. Men har ikke sett etter det heller altså. Men da fører de det sikkert ikke, for har vel samme sortiment over alt?

Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 22:45   #10
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vil tro Junior på Triaden har.....og Junior på Jessheim Storsenter . Ellers så har de som før nevt, på Manglerud senter (Junior det også mon tro ).

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 23:43   #11
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

De har Ticket på Junior på Triaden.

Gammel 13-12-09, 11:15   #12
Left
Passiv

Standard

Takk Babe, da skal vi sjekke ut det. Det er vel ikke så lenge til de begynner med salget sitt forhåpentligvis. Fikk kjøpt ReimaTec-votter der til vel en hundrings i sommer, så skal passe på utover nå. Der har de utrolig mye fint

Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 11:18   #13
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

-og om du ikke finner der, så har de på Jessheim Storsenter-(du skal jo snart til meg, sant ?- og muligens har de på det enda nærmere senteret her også!)

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 11:21   #14
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

-og om du ikke finner der, så har de på Jessheim Storsenter-(du skal jo snart til meg, sant ?- og muligens har de på det enda nærmere senteret her også!)

Jepp

Når starter de med salget sitt der? Du har jo ordnet dress for meg der tidligere. Skal være føre vár i år, kjøpe til neste år. Husker du hvor langt opp de går i størrelse?

Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 11:26   #15
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Nei husker dessverre ikke. Noen av butikkene starter jo salg allerede i romjula, men jeg mener å huske at disse ikke starter før utpå nyåret....
Akkurat nå tror jeg de har 30 % på dressene sine. Usikker på om det gjelder bare Reimatec, men jeg tror det også var på Ticket..

Gammel 13-12-09, 11:30   #16
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Salg på Ticket? Hvor, hvor? Jeg lurte på å kjøpe en jakke til han og..... evt todelt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 11:34   #17
Left
Passiv

Standard

Nei husker dessverre ikke. Noen av butikkene starter jo salg allerede i romjula, men jeg mener å huske at disse ikke starter før utpå nyåret....
Akkurat nå tror jeg de har 30 % på dressene sine. Usikker på om det gjelder bare Reimatec, men jeg tror det også var på Ticket..

Uæææææ - da skal jeg prøve å komme en tur iløpet av uka. Får du til å sjekke ut om de har salgt på T2H også? Reimatecdress gidder jeg ikke kjøpe ny

Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 11:41   #18
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Kan sjekke, ja

Gammel 13-12-09, 11:43   #19
Left
Passiv

Standard

Kan sjekke, ja

Tusen takk snille gnuri

Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 12:05   #20
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Kanskje du synes Jessheim er litt langt unna, men her finnes i hvert fall TTH på "Junior" og "Reflex" på Jessheim Storsenter.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:40.