Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Skilt ved fødselen?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-09, 20:26   #1
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Skilt ved fødselen?

Rockeulven og Karl Ove Knausgård:

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 20:28   #2
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skilt ved fødselen?

Ja, det var nå likt du!!
Noen som har lest bøkene hans (Min kamp)?
Jeg lurer på om jeg må lese dem, i og med at handlingen visstnok er i mitt nærmiljø.

Gammel 13-12-09, 20:30   #3
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har prøvd å ikke lese den første på grunn av eksamen, men det har vært vanskelig, gitt. Med andre ord: Den første har nektet å ikke bli lest, og nå gleder jeg meg til juleferie og bind 2 og 3, og etterhvert 4, 5 og 6. Anbefales!

Gammel 13-12-09, 23:53   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trulte: Vi er flere her inne som holder på med Min kamp nå - søk på Knausgård, så finner du tråden.

Gammel 14-12-09, 00:04   #5
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lest "Ute av verden". Nå er jeg selv noe ute av verden, og har ikke fått med meg mer enn at Knausgård har kommet med ny bok.

Gammel 14-12-09, 00:30   #6
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg har lest "Ute av verden". Nå er jeg selv noe ute av verden, og har ikke fått med meg mer enn at Knausgård har kommet med ny bok.

Kommet med tre nye bøker (i en og samme serie)! Mursteiner. På tre måneder. Og i løpet av de neste tre månedene kommer jaggu tre til. Han er nominert for Nordisk Råds litteraturpris for den første.

Også har han blitt Rockeulv.

Gammel 14-12-09, 01:11   #7
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Betyr dette at det finnes en forfatter der ute, verdt å lese, som jeg har gått glipp av?

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 09:23   #8
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Betyr dette at det finnes en forfatter der ute, verdt å lese, som jeg har gått glipp av?

Hvordan i huleste har du klart å gå glipp av Knausgård?? Hvordan? Jeg mener h v o r d a n?

Eller tenkte du på Rockeulven nå? Han er ikke forfatter.

Gammel 14-12-09, 10:26   #9
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Hvordan i huleste har du klart å gå glipp av Knausgård?? Hvordan? Jeg mener h v o r d a n?

Eller tenkte du på Rockeulven nå? Han er ikke forfatter.

Nei, altså, jeg trodde vel ikke at Titi Suru har skrevet stort, men jeg har da tydeligvis gått glipp av en forfatter. Jøss. Det har ødelagt meg litt å bli mamma ja.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 23:23   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er rockeulven på TV!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:52.