|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet medJa, vi har hatt tråder av denne typen før, men jeg har lyst på en ny for tingenes tilstand kan forandre seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet medRobert Pattinson eller Jonathan Rhys Meyers! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet medJohnny Depp. |
![]() |
![]() |
#6 |
Peppy!
|
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet medJens Stoltenberg. Han kan jeg jo diskutere alt mellom himmel og jord med, uten at det blir irriterende ettersom vi er enige om mye. Og så ser jeg for meg at han verken er lat eller sutrete, som er en fordel om man skal tilbringe resten av livet sammen. Og så er han en kjekk mann da, det er nå greit med en mann som ikke er udelikat om han skal være i huset mitt hver dag resten av livet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet medColin Firth kanskje? Synes han virker så god. Men jeg er skikkelig dårlig på å følge med på kjendis sladder, så om han har noen skjellett som har blitt sluppet ut av skapet ville jeg ikke visst det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet medElvis. |
![]() |
![]() |
#9 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet medDen første som slår meg er Kåre Magnus Berg, men jeg tror jeg skal klare å finne en bedre.
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet medJeg har jo min laminerte liste; satt opp like før jeg giftet meg med god hjelp fra dåværende ModneMødre på NM.
![]() |
![]() |
#12 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet medIkke bare ha for moro? Men dele resten av livet med?
![]() |
#13 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet medRobbie Williams er jo på toppen av min laminerte liste, men han vil jeg ikke leve med altså.
![]() |
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet med
Du er så lur, du Missa. Det var et skikkelig godt valg.
![]() |
![]() |
#15 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet medEdward Cullen. Problemet er at han ikke finnes. :sutre:
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet med
|
![]() |
![]() |
#17 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet medHvis jeg kunne satt som default at de jeg velger forguder meg og elsker meg betingelsesløst hadde valget vært sånn:
![]() |
#20 |
VeloppDragen
|
Det blir kjedelig for deg, Brenda. Han foretrekker jo menn.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|