|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fortell meg om linserLinser er noe jeg aldri har hatt en forhold til, og derfor aldri har brydd meg om å sette meg inn i. Jeg har vært brillebruker i ca 10 år, og da jeg våknet i morges, begynte jeg å tenke på om kanskje dette kan være noe for meg.
|
|
|
#2 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om linserSå jeg bør uansett bestille meg en time hos optiker da?
|
|
|
#4 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om linserJeg har brukt linser i mange år. Først brukte jeg linser jeg måtte ta ut og rengjøre hver dag og sette inn igjen dagen etter. Men det var i steinalderen for nesten 20 år siden, så jeg vet ikke om slike er i bruk lenger. Nå bruker jeg dagslinser, altså ny linse hver dag. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om linserKontakt optiker ja.
|
|
|
|
#6 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: Fortell meg om linserJeg valgte månedslinser.. jeg vet mange har de i hele måneden, men jeg tar de ut hver kveld fordi jeg opplever å bli veldig tørr og irritert på øynene etter en dag med dem på.
|
|
|
|
#7 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om linserElsker linser, liker ikke briller.
|
|
|
#8 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Fortell meg om linserJeg bruker også linser. Jeg har ikke skjeve hornhinner, bare langsynt. Jeg har månedslinser, og får tilsendt linser hver mnd, sover med dem også. Litt tørr i øynene når jeg våkner, men det går fort over og jeg skyller bare øynene med litt linsevæske før jeg går i dusjen, eller bruker øyedråpene som jeg har stående på nattbordet.
|
|
![]() |
|
|