|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Arg! Hvordan legger man sammen en Emmaljunga-vogn?Hm.
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Arg! Hvordan legger man sammen en Emmaljunga-vogn?De sorte plastdingsene det står emmaljunga løftes opp - og så må du vippe opp den der bøyla på høyre side for å slå den helt sammen....
|
|
|
#4 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Arg! Hvordan legger man sammen en Emmaljunga-vogn?
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Arg! Hvordan legger man sammen en Emmaljunga-vogn?Må man ikke dra i de grå/svarte dingsene som det står Emmaljunga på, på hver side, og så vippe den der haken over, så understellet klapper sammen?
|
|
|
|
#7 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Arg! Hvordan legger man sammen en Emmaljunga-vogn?Hør på meg og Niobe - vi har hatt vogna før :enig:
|
|
|
#8 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Arg! Hvordan legger man sammen en Emmaljunga-vogn?Vel, vi hadde Sport-understellet, men jeg antar det er nokså likt?
|
|
|
|
#9 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Arg! Hvordan legger man sammen en Emmaljunga-vogn?Vi hadde også sportsunderstellet - kan det være så mange måter å legge sammen et understell på da, mon tro?
|
|
|
#12 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Arg! Hvordan legger man sammen en Emmaljunga-vogn?Ja, jeg var og fornøyd med vogna så lenge jeg ikke skulle ha den inn og ut av bil.
|
|
|
#13 |
|
Ringskrømt
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#16 |
|
Har bakt søte kaker
|
|
|
|
#17 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Arg! Hvordan legger man sammen en Emmaljunga-vogn?Har hatt vogna en stund, men nå skal jeg snart omgi meg mennesker med liten bil. Vogna står oppreist i vår bil, så demonstrasjonen jeg fikk for hundre år siden har gått i glemmeboka. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Arg! Hvordan legger man sammen en Emmaljunga-vogn?Aha!
|
![]() |
|
|