Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nettroll

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-09, 18:05   #61
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettroll

Mistenker man troll så rapporter.

Gammel 16-12-09, 18:11   #62
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er egentlig et troll, men jeg liker å bruke lang tid på å opparbeide tillitt først.

Du er jo et sånt søtt, lite tanntroll!

Gammel 16-12-09, 18:13   #63
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Som denne her?

Jeg mente det som en utlufting av hva som er god skikk dersom, hvis at, man mistenkte noe.

Jo jeg skjønner spørsmålet og behovet for å lufte det, men en tidligere tråd som startet på samme måten endte med outing av mistanker.
Derfor liker jeg ikke slike tråder.

Sist redigert av Mirasol : 16-12-09 kl 18:40.
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 18:21   #64
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aaaaaah! Jeg orker ikke mer!
*Bryter sammen og tilstår* Det er meg!

Jeg ER ikke Miss Norway på orntlig!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 18:24   #65
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Har du LURT oss?

Gammel 16-12-09, 18:27   #66
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Hæh! I alle dager.

Hva blir det neste nå - at Knerten ikke egentlig er en pinne?

Gammel 16-12-09, 18:28   #67
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Beklager oppstuss og styr. Det har ikke vært meningen å rette noen mistanke. Ikke å drive med tåkefekting og hinting heller.

Nærmeste modde må gjerne slette hele tråden dersom det er det mest riktige å gjøre. Jeg har fått svar på det jeg lurte på.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 18:29   #68
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, kanskje det virker litt overdrevent, og at dere ikke tror meg i tråden jeg la inn om min skrantne helse. Men det er helt sant altså. Jeg har herpes!

Gammel 16-12-09, 18:31   #69
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg som trodde på deg.

Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 18:31   #70
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Beklager oppstuss og styr. Det har ikke vært meningen å rette noen mistanke. Ikke å drive med tåkefekting og hinting heller.

Nærmeste modde må gjerne slette hele tråden dersom det er det mest riktige å gjøre. Jeg har fått svar på det jeg lurte på.

Jeg synes dette er noe man har like stor rett til å lure på og diskutere, som matoppskrifter og barnehageproblematikk.

Gammel 16-12-09, 19:03   #71
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og jeg heter ikke egentlig Teofelia.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 19:13   #72
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Men jeg lukta egentlig lunta da jeg så den nye avataren din.

Men jeg ER virkelig julestressa altså. Veldig.

Gammel 16-12-09, 19:17   #73
Slettet bruker
Passiv

Standard

Og jeg er egentlig ikke spesielt blid.

Men missa er pen nok til å slippe unna med missetittelen synes jeg.

Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 19:19   #74
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smilefjes er egentlig et troll.

Gammel 16-12-09, 19:20   #75
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Outer du meg?

Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 19:20   #76
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

HVA?
Er ikke hun en løve?

Gammel 16-12-09, 19:21   #77
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

HVA?
Er ikke hun en løve?

Hun er da en terrier.

Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 19:22   #78
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

HVA?
Er ikke hun en løve?

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Hun er da en terrier.

Får ikke rødprikke Skvetten.

Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 19:23   #79
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Får ikke rødprikke Skvetten.

Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 19:23   #80
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Hun er da en terrier.

Er det rart man føler seg lurt?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:17.