|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Lovende
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
Hvilke applikasjoner har du på din Iphone?Lurer på å investere i et slikt vidunder, og har fått snusen i at |
|
|
|
|
|
#2 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke applikasjoner har du på din Iphone?Får min i morgen (forhåpentligvis), så abbonerer på denne.
|
|
|
#3 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hvilke applikasjoner har du på din Iphone?Jeg vurderer iPhone jeg og. Så denne tråden må jeg få med meg. Og så lurer jeg litt på hvor det lønner seg å kjøpe den og jeg, og hvilke abonnement folk har på den?
|
|
|
#4 |
|
Lovende
![]() |
Sv: Hvilke applikasjoner har du på din Iphone?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: Hvilke applikasjoner har du på din Iphone?Skalvise: TweetDeck, Trafikanten, Facebook, Wikipedia, yr.no, Google Earth, Aftenposten, På Stan (Stockholm), AppGmail, Google, LinkedIn, Sonos. Alt gratis :gnien:
|
|
|
#6 |
|
Lovende
![]() |
Sv: Hvilke applikasjoner har du på din Iphone?Hva gjør man for å legge dem inn?.... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lovende
![]() |
Sv: Hvilke applikasjoner har du på din Iphone?..og hva er de for noe?.... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke applikasjoner har du på din Iphone?Spill til barna, Aftenposten, New York Times, InStyle, Run Keeper Pro, Aussie Slang, Littré (fransk leksikon), Converter, sånn "hvor er jeg og hvor finner jeg restaurant her" applikasjon.
|
|
|
#10 |
|
Administrator
|
Sv: Hvilke applikasjoner har du på din Iphone?De jeg bruker mye i løpet av en uke: Tweetie 2, Omnifocus, 321Run, Spotify, Yr og Instapaper Pro. + Mobile Safari. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilke applikasjoner har du på din Iphone?Du finner de på appstore. Jeg har kabal, 3000 drinkoppskrifter, facebook og en haug andre unyttige, men festlige. Bare gratis.
|
|
|
#13 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hvilke applikasjoner har du på din Iphone?Alt for mange
|
|
|
#14 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Hvilke applikasjoner har du på din Iphone?Skal vi se: |
|
|
|
|
|
#15 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvilke applikasjoner har du på din Iphone?Jeg bruker Facebook, Tweetie (en Twitter-applikasjon), SwirlyMMS (en MMS-applikasjon, rimeligvis), Snaplog (en webtjeneste der man kan laste opp bilder til nett og legge dem ut), Trafikanten (ruter for kollektivtrafikken i Oslo og kan se hvor du er og når og hvor nærmeste trikk/buss/bane går), yr.no (værvarsel), Skype, Google Earth, kart, YouTube, Flickr (webtjeneste for opplasting/lagring/publisering av bilder), WeDict Pro (ordboksapplikasjon, man kan laste inn ulike språk etter hvert som man har bruk for) og Spotify. Av spill bruker jeg egentlig bare Frenzic og noen gange BlackJack, tidligere spilte jeg masse Word Free. Jeg har flere spill installert som Poden bruker; Rolando er favoritten, dessuten spiller han Fieldrunners, Katamari, Zen Bound, Topple og Brain Tuner. Jo, og så har jeg Microfiche, som er en applikasjon fra The Onion, med overskrifter fra artiklene deres - veldig morsom - og iDeli, som er en reklameapplikasjon fra Deli de Luca; de har ulike tilbud hver uke som man får hvis man har programmet installert, denne uken er det gratis kaffe.
|
|
|
#16 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hvilke applikasjoner har du på din Iphone?Men slike applikasjoner? Koster de noe i bruk? Altså; de bruker vel nettet for å oppdatere seg (nyheter, gps osv) og om du da er i utlandet for eks, vil det bli svært dyrt da?
|
|
|
#17 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Hvilke applikasjoner har du på din Iphone?Det koster ingenting og uppdatere (eller, du bruker ikke noen tellerskritt) når du er på et wifi-nett. Du velger uansett når du vil oppdatere, det går ikke automatisk. Du kan også laste ned oppdateringene til PC'en i Itunes så oppdateres det automatisk til telefonen når du synkroniserer. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvilke applikasjoner har du på din Iphone?
Når man er på et wifi-nett, ja. Det er viktig å være klar over at det kan koste mange penger å bruke dataoverføring via Edge. Og mange av applikasjonene - GPS og Facebook og sånt - bruker jo nettet også ved bruk, ikke bare når man oppdaterer. Ikke noe man bør drive med mens man kjører gjennom ødemarken i Arizona. (Vent til man kommer til Starbuck's, de har gjerne wifi til kundene.
|
|
|
#19 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hvilke applikasjoner har du på din Iphone?hm... nå kjenner jeg at jeg blir hakket MER interresert enn før. Vi skal jo til Florida i 3,5 mnd, og jeg er litrt bekymret for manglende tilgang til internett
|
|
|
#20 |
|
er i sommer***us
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Hvilke applikasjoner har du på din Iphone?Først vil jeg bare si at jeg har hatt iphone siden de kom i USA og jeg er storfornøyd. Man har mobiltelefoner og Iphone, og de kan ikke sammenlignes.
|
![]() |
|
|