|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Hva er ditt beste stiltips/motetips?Hva skal til for å heve et antrekk fra kjedelig til kult? Jeg er litt fortapt når det kommer til klær og mote, så tips tas i mot med takk. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hva er ditt beste stiltips/ motetips?For meg er det viktig å ha klær som jeg føler meg vel med. Det trenger ikke være siste skrik eller det dyreste merket, så lenge jeg synes snittet og fargene står for meg og hvordan jeg føler meg den dagen.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hva er ditt beste stiltips/ motetips?Jeg er helt på linje med tink her. Jeg må trives med de klærne jeg har på meg, med tilbehør også. For meg gjelder REMA-visjonen, det enkle ER ofte det beste. |
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva er ditt beste stiltips/ motetips?Jeg er håpløs på tilbehør og sånt, og det beste tipset mitt er egentlig å spørre butikkdamene om råd... Selv om de SELGER tilbehøret man spør om, kan man hvertfall spørre hva de ville brukt til, hvordan de ville stylet det, hvilke farger de anbefaler til, hva slags sko - uten å nødvendigvis kjøpe tilbehøret der og da. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Hva er ditt beste stiltips/ motetips?www.polyvore.com (velg search for sets i søkemenyen øverst til høyre) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Javel?
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er ditt beste stiltips/ motetips?[quote=Ullvott;1994918]Hva skal til for å heve et antrekk fra kjedelig til kult? quote] |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Plutselig tilbake
![]() ![]() |
Sv: Hva er ditt beste stiltips/ motetips?Den linken skal jeg teste ut m^2. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er ditt beste stiltips/motetips?Jeg fant noen gode tips i Trinny & Susannahs "What Not To Wear", spesielt når det gjelder fargekombinasjoner og hvordan å tilpasse klesstilen til sin kroppstype.
|
|
|
#9 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er ditt beste stiltips/motetips?Glemte nesten: jeg unngår "total look" og liker å mikse stiler: søt blondetopp med røffe leggings og bikerboots, silke med ull, fine gjennomsiktige stoffer med grovvevde plagg. Det pleier virkelig å løfte et antrekk !
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Hva er ditt beste stiltips/motetips?Jeg pleier ofte å konsentrere meg om noen farger som jeg liker. De forandres som regel over tid, men har jeg mye klær i noen få farger så er det veldig enkelt å kombinere og matche. Om man reiser i jobben som jeg gjorde mye av i en periode så trengte jeg ikke da å tenke på hvilke kombinasjoner som matchet for det meste matchet. Jeg er selvsagt ikke helt fokusert på det og har klær i mange farger, men det er jo noen farger som klær meg mer og da kan jeg ha mer klær i de fargene. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva er ditt beste stiltips/motetips?Etter jeg oppdaget jeanstights i høst har jeg ikke gått med vanlige smale bukser. Anbefaler Frida demin leggings fra GinaTricot. Jeg får ikke til å legge til bilde derfra.
|
|
|
#12 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hva er ditt beste stiltips/motetips?Et annet tips jeg bruker innimellom er å gå inn i en litt fin klesbutikk og la de ansatte gjøre jobben. Det er kjekt å få hjelp til å sette sammen nye antrekk som jeg ikke ville tenkt på selv. Har noen klassikere i god kvalitet fra slike runder. Det koster litt, men man trenger ikke kjøpe alt som blir foreslått. Dette krever selvsagt at en selv og selgerne har litt tid - det er ikke alle som har tid til å handle på tirsdag formiddag...
|
|
|
#13 |
|
Retromum
|
Sv: Hva er ditt beste stiltips/motetips?Jeg er veldig glad i farger og syns det er morsomt å sette sammen et antrekk basert på enten matchende farger (en eller flere farger som går igjen i flere av plaggene feks skjørt og topp) eller komplementær farger (dette er kanskje det mest spennende).
|
|
|
#14 |
|
Pauset
|
Sv: Hva er ditt beste stiltips/motetips?Litt store øreringer eller et skjerf kan gjøre mye. Samme gjelder belter og det å kle seg litt lag på lag. Ikke alt er pent lag på lag, skal sies. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
intro
|
Sv: Hva er ditt beste stiltips/motetips?For meg har hovedsaken vært å finne fram til hvilke snitt og farger jeg kler og føler meg vel i, og så holde meg til det når jeg kjøper klær. Det gjør det mye enklere å handle, og minimerer risikoen for bomkjøp. Det er også viktig å ha et arsenal av gode strømpebukser i mange fargenyanser, så er man utstyrt for det meste.
|
|
|
|
#16 |
|
Plutselig tilbake
![]() ![]() |
Sv: Hva er ditt beste stiltips/motetips?Hmm, tror jeg har et stykke igjen her altså. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Plutselig tilbake
![]() ![]() |
Sv: Hva er ditt beste stiltips/motetips?
Godt poeng. Jeg har noen skjørt og kjoler som samler støv i skapet pga. mangler strømpebukser som passer til. Det skal jeg nok klare å anskaffe. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: Hva er ditt beste stiltips/motetips?Rett i ryggen og opp med hodet, høye hæler og sotede øyne. |
|
|
|
![]() |
|
|