|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Einsam
|
![]() Sv: Fornøyd med fangsten?Eldstes favoritt var som forventet DS med rett Pokemonspill. Minste var visst mest fornøyd med noen små hester hun fikk, og et sett med dukke med masse tilbehør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Peppy!
|
![]() Sv: Fornøyd med fangsten?Jeg fikk mye fint i år, en veske jeg har ønsket meg, et smykke, undertøy og annet jålestæsj.
DET var en imponerende gave det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fornøyd med fangsten?Vi fikk alle sammen fantastisk flotte gaver i år!
![]() |
#45 |
maler
|
![]() Sv: Fornøyd med fangsten?Denne julen hadde jeg så godt som hele regien på, det var ikke mange pakkene som ikke opprinnelig stammet fra meg der.
![]() |
#46 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fornøyd med fangsten?speilreflekskamera hos den ene og DVD spiller for den andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Fornøyd med fangsten?Jeg får 'bare' gave av mann, barn, svigers og mor, og var fornøyd med utbyttet. Mann og barn hadde anstrengt seg skikelig og funnet nyyyydelig smykke og armbånd i yndlingssteinen min, ametyst (fikk øredobber i sokken i dag). Smykke jeg fikk av mor var også nydelig, og digiboken fra
![]() |
#48 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Fornøyd med fangsten?Vi fikk masse fint!
![]() |
#49 |
Pauset
|
![]() Sv: Fornøyd med fangsten?Poden ble nok mest lykkelig for Nintendo DS og Scanetix bilbanen. Jeg ble veldig glad for bluerayspiller og diverse kaffemaskinting. FIkk også bla hudpleie produkter fra Biotherm og noen kjempefine glass. Sist redigert av Joika : 25-12-09 kl 19:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Fornøyd med fangsten?Jeg tror ikke jeg har noen favorittgave i år, er generellt fornøyd med det vi fikk (med unntak av et par litt på jordet gaver). Fikk bling-bling ring av mannen som må byttes (var for stor), parfyme som også må byttes (var feil
![]() |
#53 |
I mål
|
![]() Sv: Fornøyd med fangsten?Jeg er aldri misfornøyd tror jeg? Men her er alle happy også i år. S likte best dragen han fikk, en stor Schleich. Legoen falt også i smak, og Gormittene (som han har ønsket seg hele høsten...) samt egen CD spiller til å ha på rommet og skøytehjelm. JEG ble veldig glad for at S fikk rutaliv som mamma hadde sydd, men det visste jeg om på forhånd. Jeg visste også at han fikk skikurs av dem, det ble jeg også glad for. Disse to tingene er foreløpig ikke på topp ti til han på fire |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Fornøyd med fangsten?Åh, vi fikk stekepanne av onkelen til mannen!
![]() |
![]() |
#55 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Fornøyd med fangsten?Jeg selv er strålende fornøyd. Ulltrøye og longs fra Kari Traa, og HH Warmtrøye, i tillegg til Ulvangsokker.
![]() |
#56 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Fornøyd med fangsten?Veldig fornøyd med gavene alle mann her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fornøyd med fangsten?Jeg må si jeg er veldig fornøyd med fangsten. Det ble smykker fra mine kjære gutter. Ring og ørepynt med safirer og diamanter. Det var de eneste gavene som var kun til meg.
![]() |
#59 |
snur
|
![]() Sv: Fornøyd med fangsten?Vi fikk veldig mye flott alle sammen.
![]() |
#60 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Fornøyd med fangsten?Jeg fikk meg ny symaskin fra mannen og en ny bake-it-easy form fra ungene. Midt i blinken begge to, da symaskina mi holder på å takke for seg, og den forrige forma, inkludert en kake, endte sine dager godt skviset og knust utover ganggulvet her.
![]() |
|
|