Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fornøyd med fangsten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-09, 15:41   #41
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Fornøyd med fangsten?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg blir alltid fornøyd jeg :ikke så storforlangende:

Me too.

Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 15:51   #42
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eldstes favoritt var som forventet DS med rett Pokemonspill. Minste var visst mest fornøyd med noen små hester hun fikk, og et sett med dukke med masse tilbehør.

De fleste vet nok at jeg er en frysepinne, så jeg ble veldig fornøyd med både ullundertøy, ullsokker, pledd og fleecetrøyer jeg bruker mye.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 17:31   #43
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk mye fint i år, en veske jeg har ønsket meg, et smykke, undertøy og annet jålestæsj.

Barnet fikk mye, men mest begeistret ble han av en saccosekk og en Bionicle-figur.

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Jeg fikk husmorferie av min kjære, en uke i Parga, sammen min beste venninne, som fikk samme gave av sin mann.

DET var en imponerende gave det.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 17:50   #44
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi fikk alle sammen fantastisk flotte gaver i år!
Far og jeg fikk en uanstendig stor pengesum av mine foreldre.
Far fikk en høyt ønsket Ipod, jeg fikk diamantøredobber og deilig ulltøy, sammen fikk vi to nye trådløse telefoner og dobbelt vaffeljern(av eldstemann), Rosendahl fat, thermokrus, mange flasker vin og kaffe.
Ungene fikk begge to flott yttertøy, W pakket ut resten av gavene sine i kledd en fantastisk lekker duffelcoat. Favorittene hans var nok alle Match Attack fotballkort med tilbehør. Lille E fikk en utrolig lekker kåpe(av min ex) eller var det nok Pet Shopene som var best.

Gammel 25-12-09, 17:52   #45
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne julen hadde jeg så godt som hele regien på, det var ikke mange pakkene som ikke opprinnelig stammet fra meg der.

Eldstemann var hoppende glad og fornøyd over uno extreme og lego power miners.
Toern var fornøyd med flexi trax bilbane og ben ten-kostyme.
Babyen var fornøyd med papir og tråd :knegg, han klaget ikke over innholdet heller.
Mannen var fornøyd med tårer i øynene over Solas cd/dvd jeg hadde fått tak i til han, han hadde ikke trodd jeg hadde fått med meg det ønsket. Hovedgaven i form av ipod hadde han alt fått.
Jeg var veldig glad for det barna hadde laget på skolen, og at mannen faktisk var i form til at jeg kunne låne armkroken på kvelden . Og pappa ga meg 10000 kr som tilskudd til ferie - da ble jeg litt sjokkert og glad kan man si...

Gammel 25-12-09, 18:46   #46
Intrigue
Superduperaktiv

Intrigue sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

speilreflekskamera hos den ene og DVD spiller for den andre.
Den tredje var fornøyd med alt. Jeg fikk mye fint og var glad for alt. Fikk en praktfull kalender bla.

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 18:57   #47
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får 'bare' gave av mann, barn, svigers og mor, og var fornøyd med utbyttet. Mann og barn hadde anstrengt seg skikelig og funnet nyyyydelig smykke og armbånd i yndlingssteinen min, ametyst (fikk øredobber i sokken i dag). Smykke jeg fikk av mor var også nydelig, og digiboken fra
svigers skal vi nok også få glede av.

Mannen ble lykkelig over både jekk og opplevelsesgaven, og Ponus bordkalenderen han fikk av svigers.

Eldstemann skrek like høyt da hun åpnet både kamera, Nintendo og skateboard , mens minstemann syntes det var topper både med shamu kosedyret, togbanen, kamera og nintendoet han arvet etter søsteren. Vellykka jul mht gaver.

Imponert over hvor flinke alle er til å kjøpe gaver, masse kjekke bøker, lydbøker og DVD-er, ungene smilte fra øre til øre etter
at alt var pakket opp.

Gammel 25-12-09, 19:02   #48
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Vi fikk masse fint!

Lillesøster ble veldig glad for den bråkete Hannah Montana-gitaren, og noen Barbie/Bratz-dukker.
Mellomsøster fikk tv til rommet, men ellers var det headset fra Scullcandy og diverse klær som var høydepunktene.
Storebror fikk elgitar, og trengte vel egentlig ikke noe mer ...

Jeg fikk slalomski og -sko fra mannen.

Mannen ble nok mest glad for world tour-spill og instrumenter (trommer, gitar og mikrofon) til Playstation som han fikk fra ungene.

Gammel 25-12-09, 19:51   #49
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Poden ble nok mest lykkelig for Nintendo DS og Scanetix bilbanen. Jeg ble veldig glad for bluerayspiller og diverse kaffemaskinting. FIkk også bla hudpleie produkter fra Biotherm og noen kjempefine glass. Jeg og beilern skal på langweekend til Praha om en månedstid, så det ble julegaven til hverandre.

Sist redigert av Joika : 25-12-09 kl 19:56.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 20:02   #50
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror ikke jeg har noen favorittgave i år, er generellt fornøyd med det vi fikk (med unntak av et par litt på jordet gaver). Fikk bling-bling ring av mannen som må byttes (var for stor), parfyme som også må byttes (var feil ) men Jean Paul pysjbuksa passer perfekt og er flittig brukt allerede.

Eldste er nok mest fornøyd med PC'n han fikk av oss og I-pod'en han fikk av min pappa mens minsten var veldig fornøyd med digital kamera (av min pappa), Lego (av oss) og Bakugan brettspillet (min søster m/fam).

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 20:59   #51
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg er veldig fornøyd og det var mann og barn også.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 21:08   #52
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, jeg ble kjempeforøyd med samboers gaver til meg: En lekker sort kåpe som satt som ett skudd, to fine sjal, lekkert undertøy og Bosehøyttalere til den nye PC'en min

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 21:14   #53
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er aldri misfornøyd tror jeg? Men her er alle happy også i år. S likte best dragen han fikk, en stor Schleich. Legoen falt også i smak, og Gormittene (som han har ønsket seg hele høsten...) samt egen CD spiller til å ha på rommet og skøytehjelm. JEG ble veldig glad for at S fikk rutaliv som mamma hadde sydd, men det visste jeg om på forhånd. Jeg visste også at han fikk skikurs av dem, det ble jeg også glad for. Disse to tingene er foreløpig ikke på topp ti til han på fire .

Selv ble jeg mest glad for den rød- og hvitstripete Polarn&Pyret pysjen som mamma har lett byen rundt etter til meg. Jeg har ønsket meg sånn lenge. Jeg ble også veldig glad for varme votter fra mannen og blå brødrister fra svigermor (mannen fikk liten støvsuger av henne, så brødristeren er ikke noe signal om at hun mener jeg er eneansvarlig for de elektriske artiklene i huset ).

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 21:50   #54
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Åh, vi fikk stekepanne av onkelen til mannen!
Og noen nyyydelige pynteputer av min søster.
Storebror var strålende fornøyd med både ski, en diger Hellinor og kassaapparat, men den aller snåleste, og for hans del sannsynligvis gjeveste gaven var en KISS-t-skjorte og en Paul Stanley actionfigur (!!) fra gudmor Kissfan.

Gammel 25-12-09, 22:06   #55
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg selv er strålende fornøyd. Ulltrøye og longs fra Kari Traa, og HH Warmtrøye, i tillegg til Ulvangsokker.

Jentene fikk så mye fint, men jeg tror det som er rangert øverst på lista foreløpig, er hver sin dukke, som kan gråte og le. Begge fikk veldig mye fint, så det er vanskelig å finne ut hva som egentlig rager høyest.

Gammel 25-12-09, 22:18   #56
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Veldig fornøyd med gavene alle mann her.
Storesøster fikk mange Pet shop-figurer og et PS-hus, noe hun ønsket seg veldig. Hun fikk også en masse andre greier; barbiestæsj, tegne-skrive-stæsj, "barne-sminkesaker", dvd'er (bl.a. Øysteins blyant, som er en stor hit hos alle tre om dagen), klær og slalåmstøvler m.m. Tvinsa fikk et Sylvanian families-hus m/ figurer og en del innredning, dukker, klær, bamser, bøker, sminkedokke m.m. Felles fikk de bl.a. en svær jævel av en snowracer, som ble prøvd ut i 22-tiden i går og som visst går som et olja lyn.

Selv fikk jeg bl.a. ellipsemaskin av mannen som jeg ønsket meg, klær, gavekort og et nydelig smykke, mens mannen stort sett fikk klær som han ønsket seg og trenger. Felles fikk vi forøvrig bl.a. "gavekort" på isolasjon til hele garasjen, greit å slippe den utgiften på nyåret.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 22:19   #57
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk fjellski,staver og sko av mannen og var den største hiten her

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-09, 22:57   #58
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg må si jeg er veldig fornøyd med fangsten. Det ble smykker fra mine kjære gutter. Ring og ørepynt med safirer og diamanter. Det var de eneste gavene som var kun til meg.

Ellers fikk vi kjøkkenmaskin med masse tilbehør fra mine foreldre, gavekort fra oldemor og tallerkner fra Porsgrunn fra svigers som jeg ikke viste at vi sparte på.

Jonas beste julegave var en DSi med spill. Vi har jammen ikke hørt noen hele setninger fra den kanten på over ett døgn.

Storebror ble veldig glad for ny mobil, men er usikker på om han skal beholde den, eller bytte den i en iPhone.

Alt i alt en utbytterik jul, og ikke minst en utrolig koselig og fredelig julaften.

Gammel 26-12-09, 01:04   #59
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Vi fikk veldig mye flott alle sammen.

Støste fikk masse Pet Shop, gavekort, spill, slalomski, filmer, Devold trøye, Nøstebarn trøye ++

Minste fikk turnbukse, Wii spill, masse lego, spill, pysj, gavekort, pet shop, filmer og mye mer.

Jeg og mannen fikk mye nyttige gaver, men den som gjorde mest inntrykk var en gris gitt via Kirkens Nødhjelp til noen som trenger det. Så ble jeg veldig imponert over gavene fra ungene, de hadde selv bestemt hva jeg skulle få og blitt med mannen ut å kjøpe. Fra største fikk jeg truser (som jeg hadde sagt jeg ønsket meg en gang vi var på shopping), en svart genser som hun (og jeg også!) synes var kjempefin. Fra minsten fikk jeg en rød nese (fra rødnesedagen) og orange og blått garn slik at jeg kan strikke Aafk lue til filleonkelen Helt herlige gaver alt sammen. Imponert over alt de har kommet på selv. Ja, så fikk jeg verdens beste slalomhjelm av mannen

Gammel 26-12-09, 01:15   #60
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk meg ny symaskin fra mannen og en ny bake-it-easy form fra ungene. Midt i blinken begge to, da symaskina mi holder på å takke for seg, og den forrige forma, inkludert en kake, endte sine dager godt skviset og knust utover ganggulvet her.

Ungene fikk mye de ble glad for. Hos guttungen så var det vel alt av Star Wars ting som ble mest populært, og storesøster falt pladask for et smykke hun fikk fra mormor, og et armbånd hun fikk fra en venninne av meg.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:16.