Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva er dine nyttårsforsett?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-09, 14:07   #1
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Hva er dine nyttårsforsett?

Nå nærmer vi oss det nye året , og nesten alle har vell noen små mål for 2010.
Det er noen år siden jeg hadde, fordi jeg aldri klarte og følge di opp
Hele 2009 har vært bekkenløsning,ammetåke og sterss.
Men i år skal jeg få det meste gjort.

I år skal jeg prøve og:
-Begynne på skolen igjen.
-Fløtte fra byen.
-Få bedre kontroll på økonomien min.
-Slanke meg tilbake der jeg var før jeg ble gravid, 10 kg, også værtfall 10 kg til.(noe ryggen min har godt av)
-Reise noen andre plasser en til Finnamark
-Lage mere spennende og sunn mat.
-Lære meg å sy barneklær.
-Strikke påbegynte strikkeprosjekter ferdig.
-Høre mere på musikk igjen.(oppdage ny musikk)
-Dra på besøk til andre litt oftere.(ta kontakt)
-Begynne og tegne litt igjen.
-Gå på konsert
-Gå på kino(sist var i 2008)
-Dra til tannlegen!
-Dra på Fisketur/teltur
-Ukentlig selvpleie av kropp/hår

og sikkert noe mere, men kommer ikke på nu

Hva er dine mål for det nye året?

Sist redigert av Hilda : 27-12-09 kl 14:47.
Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 14:15   #2
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er dine nyttårsforsett?

* Passe på kroppen og helsa mi
* Komme raskt og fornuftig i form igjen etter fødsel
* Forsette å si nei uten å måtte begrunne det hele tiden (her er jeg på god glid)
* Ta vare på vennene mine
* Bli flinkere til å invitere folk til oss både hverdag og helg
* Glede meg over de små fine tingene i hverdagen !

Gammel 27-12-09, 14:22   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ringe til venner. Jeg haaaaaater telefoner og det å ta opp telefonen og ringe til ei venninne er som å drukne meg selv i et badekar, jeg klarer det bare ikke. Jeg kan faktisk sitte med telefonen i hånda og ha lyst til å ringe, men er redd for å forstyrre og klarer det bare ikke, så jeg håper vennene mine skjønner at det ikke er viljen eller det at jeg ikke vil snakke med dem, det går på. Det går mye i sms og msn, for å si det sånn.

Så i 2010 skal jeg prøve å jobbe litt med dette, ta mer telefoner.

Gammel 27-12-09, 14:23   #4
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Lese bøker, se masse film, gå på flotte fjellturer og nyte livet. Ikke alltid like enkelt, men skal gjøre en innsats.

Gammel 27-12-09, 14:25   #5
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg skal ikke spise snop i hele 2010. (Ha, noen som tør vedde i mot? )
Jeg skal ned minst 15 kg, og bli i bedre form, tross en del begrensninger.
Jeg skal drikke mye mindre brus. :syndig:
Jeg skal flytte til hjemstedet mitt med ungene mine, og jeg har store planer om å begynne et treårig studie, bare jeg får guts nok til det.

2009 har vært et drittår av dimensjoner, så nå skal jeg ta tak i det nye året og gjøre det til MITT!

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 14:26   #6
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Ingen spesielle, fortsette som i 2009.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 14:26   #7
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

Tror jeg må adoptere den om å si nei, og den og invitere folk til oss.

Gammel 27-12-09, 14:29   #8
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ringe til venner. Jeg haaaaaater telefoner og det å ta opp telefonen og ringe til ei venninne er som å drukne meg selv i et badekar, jeg klarer det bare ikke. Jeg kan faktisk sitte med telefonen i hånda og ha lyst til å ringe, men er redd for å forstyrre og klarer det bare ikke, så jeg håper vennene mine skjønner at det ikke er viljen eller det at jeg ikke vil snakke med dem, det går på. Det går mye i sms og msn, for å si det sånn.

Så i 2010 skal jeg prøve å jobbe litt med dette, ta mer telefoner.

Det er et problem jeg også har, jeg tenker at de har andre venner å sikkert andre planer, og da trenger jeg meg bare på, så dette er noe jeg må jobbe med

Gammel 27-12-09, 14:29   #9
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal ned i vekt - uten at det nødvendigvis er et forsett. Ellers skal jeg bli flinkere til å invitere hjem folk + ringe venner - som jeg også hater. (ikke at jeg hater vennene mine, men å ringe i telefonen er ikke no gøy)

Gammel 27-12-09, 14:43   #10
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Bli flinkere til å rense ansiktshuden.

Prøve å trene litt mer.

Ta vare på vennene.

Bli flinkere til å invitere venner hjem.

Drikke litt mere champis og jeg har lyst til å lære å drikke rødvin.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 14:45   #11
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har to forsetter for 2010...

-Fortsette forandringene jeg har startet med meg selv både mentalt og fysisk
-Ta bedre vare på de jeg har rundt meg, voksne som barn

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 14:46   #12
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

2009 ble, i likhet med 2008 et ganske tøft år, noe jeg håper jeg greier å rette på i det kommende året. Jeg skal komme meg ut i jobb igjen. Ergo må jeg få meg en ny jobb jeg ikke blir syk av, evt. sette meg på skolebenken igjen.
Jeg skal ned i vekt, ta vare på meg selv og mine. Fortsette å pleie gode vennskap.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 14:51   #13
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg tror jeg må bli flinkere til å si fra hvis det er noe som plager meg, i stedet for å gå og gnage på det i lange tider. I tillegg bør jeg bli flinkere til å drikke vann.

Gammel 27-12-09, 15:29   #14
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

• Holde vekten (gikk ned til under matchvekt nå i høst).
  • Fortsett å være like flink til å trene(4 ganger i uken)
  • Bli flinkere til å leke med ungene
  • Lese mere med 1.klassingen
  • Tenke mere positivt!
  • invitere venner og barnas venner litt oftere hjem til oss

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 15:33   #15
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Lese mer
leke mer med barna
Mer håndarbeid

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 15:47   #16
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vel strengt tatt en liste så langt som et vondt år, men får velge meg noen 'keypoints'

Være mer ute med barna og også alene.
Flinkere til å invitere, samt dra til andre
Holde meg unna snop i ukene.
Ikke rote så mye

Gammel 27-12-09, 15:50   #17
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

* Fortsette å trene
* Ta 60 studiepoeng
* Bli mer tålmodig
* Lese mer for ungene

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 16:09   #18
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Trene mer.
Fortsette å pleie gode vennskap.
Invitere venner og familie oftere hjem til oss.
Dra en tur til Bolivia om jeg får det til økonomisk

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 16:21   #19
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

- Bli flinkere til å leke med ungene; som i å gå mer ut osv.
- Lese mer
- Bli sunnere og trene mer
- Bli flinkere til å ta vare på venner og sosialisere i større grad enn nå
- Bli bedre på mentalisering og tenke positivt; endre tenkemåten min og få et bedre fokus

Gammel 27-12-09, 16:32   #20
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

€ Holde vekten (har gått ned 20 kilo i år)
€ Begynne å trene

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:51.