Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Hvor mange ganger har du flyttet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor mange ganger har du flyttet?
0 - jeg bor fremdeles i barndomshjemmet 0 0%
1 0 0%
2 2 2,04%
3 3 3,06%
4 2 2,04%
5 5 5,10%
6 8 8,16%
7 6 6,12%
8 6 6,12%
9 10 10,20%
10 9 9,18%
11 9 9,18%
12 8 8,16%
13 3 3,06%
14 6 6,12%
15 3 3,06%
16 2 2,04%
17 3 3,06%
18 3 3,06%
19 eller mer 10 10,20%
Deltakere: 98. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-07, 14:36   #61
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff: Hvor mange ganger har du flyttet?

jeg har flyttet 11 ganger tror jeg. Hvis jeg tar med de gangene vi har flyttet hjem igjen mens vi har ventet på å få flytte inn i nytt hus så blir det 13.

Gammel 16-12-07, 15:33   #62
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Totalt har jeg flyttet 12 ganger. Nå håper jeg å slippe det mer i mitt liv.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 15:34   #63
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Fem ganger på 33 år. :bufast:

Samme her.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 15:35   #64
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg kom til 15 ganger på 35 år. Har håp om å bli boende her til ungene forlater redet.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 15:40   #65
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har flyttet 18 ganger siden jeg begynte på skolen, før det er jeg litt usikker, men husker i allefall 2 plasser vi bodde på. Så det har blitt noen ganger og noen skoler opp gjennom årene.

Mormor bodde i samme hus fra hun var 1 år til hun flyttet på sykehjem, og det er ikke en gård.

Gammel 16-12-07, 17:53   #66
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har flyttet 15 ganger.

Gammel 16-12-07, 17:57   #67
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

9 eller 10.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 18:55   #68
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sju ganger totalt, to av dem etter at jeg fikk barn.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 21:37   #69
Left
Passiv

Standard

Jeg bare tulla. Vi flytta ikke tilbake til barndomshjemmet, ei heller Kr.sund. Vi flyttet sørover vi, og har flyttet to ganger etter jeg skrev forrige post i tråden. Men nå blir det ikke mer flytting på en stund gitt. Storebror har begynt på skolen, og skal slippe å være en slik flyttsame som mora har vært i oppveksten. Det anbefales ikke det minste.
Da har jeg altså flyttet 26 ganger.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:52.