|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Fjott
|
Sv: Hvilke bøker er de tre beste du har lest i 2009?Isj, jeg gremmes over å oppdage at jeg ikke kommer på en eneste bok jeg har fulført i 09. Har bare lest pensum.
|
|
|
#22 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke bøker er de tre beste du har lest i 2009?Har ikke lest like mye i år som jeg pleier. Men her er tre bøker som har gjort inntrykk.
|
|
|
#23 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvilke bøker er de tre beste du har lest i 2009?Stephenie Meyer - The Twilight Saga (Regner alle fire bøkene som en.)
|
|
|
|
#24 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke bøker er de tre beste du har lest i 2009?1. Kafka på stranden av Haruki Murakami - Poetisk, spennende og surrealistisk |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke bøker er de tre beste du har lest i 2009?Saman er ein mindre aleine, Shantaram og Twilight-sagaen. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvilke bøker er de tre beste du har lest i 2009?
Den holder jeg på med nå. Jeg har sovet dårlig om natta pga. den. Jeg kommer sånn under huden på meg. Skikkelig creepy. Men ufattelig bra!
|
|
|
#28 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke bøker er de tre beste du har lest i 2009?1. To Kill a Mockingbird av Harper Lee(Drep ikke en sangfugl)- Det er ikke uten grunn at engelske bibliotekarer i 2006 kåret denne boken til den boken alle voksne bør lese før de dør.
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson Mamma til poden 05 og prinsessen 11. Sist redigert av *HH* : 29-12-09 kl 13:31. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Off the map.
|
Sv: Hvilke bøker er de tre beste du har lest i 2009?Jeg har begynt på mange flere bøker enn jeg har avsluttet, så jeg har ikke vært helt i lesemodus.
|
|
|
#30 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvilke bøker er de tre beste du har lest i 2009?Jeg har ikke lest så mye i år som jeg hadde tenkt, men her er noen som gjorde inntrykk: |
|
|
|
|
|
#31 |
|
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke bøker er de tre beste du har lest i 2009?Jeg har lest skummelt lite i 2009. |
|
|
|
![]() |
|
|