|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Mer om ringeroleaas.no. De har billige klassiske gullringer i hvertfall, og var veldig hjelpsomme da jeg skrev mail med tusen spørsmål.
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Mer om ringer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Mer om ringerDa er ringene kjøpt! Har ikke fått tatt bilde enda, men de er ganske smale, i hvitt og gult gull (mest hvitt med smale striper gult oppe og nede). Inni fikk vi gravert "Alltid". Bryllupsdato og evt. annet vi måtte finne på blir gravert inn seinere. Vi stråler og er fornøyde begge to, og fikk ringene med en gang, så de glitrer på fingrene!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Mer om ringerGrattis, det er en deilig følelse. Husker det fortsatt selv om det begynner å bli mange år siden nå.
![]() |
#27 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Mer om ringerGratulerer med ringer! Ville bare komme kjapt innpå og advare litt mot glatte ringer i platina også; de blir OGSÅ fort slitte og stygge/matte og grå.
![]() |
![]() |
|
|