|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sengetøy Turiform - hvilken butikk fører det?Jeg har kjøpt Turiform på Bohus |
|
|
|
|
|
#5 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sengetøy Turiform - hvilken butikk fører det?Jeg har ihvertfall kjøpt såpe på Skeidar fra Turiform. Kanskje de fører sengetøyet og?
|
|
|
#6 |
|
Hertuginne
|
Sv: Sengetøy Turiform - hvilken butikk fører det?Hansen og Dysvik, tror jeg. Eller du kan selge det til noen som trenger sengetøy?
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Sengetøy Turiform - hvilken butikk fører det?Det er en butikk med godt utvalg av Turiform og annet fint sengetøy i samme eh, shoppingområdet som ToysR Us på Alnabru. Over Barnas Hus (opp rulletrappa), tvers ovenfor Mester Grønn inne i bygget, som blir over den lille parkeringsplassen oppe for ToysRUs. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Sengetøy Turiform - hvilken butikk fører det?Er det Home And Cottage du mener?
|
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Sengetøy Turiform - hvilken butikk fører det?
Tror de heter det nå ja, det er vel nylig gjort en endring der. Før hadde de massevis av Turiform, nå tror jeg det er litt mindre. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Sengetøy Turiform - hvilken butikk fører det?
Det som tidligere het Interiørland.
|
|
|
#14 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sengetøy Turiform - hvilken butikk fører det?Bademiljøbutikken her har "alt annet" fra Turiform, vet ikke om de har sengetøy.
|
|
|
#15 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Sengetøy Turiform - hvilken butikk fører det?Og jeg kjøpte Turiform-sengetøy til den lille i magen på Kid i går. Så bare på babystørrelser altså, så jeg vet ikke om de hadde i stort.
|
|
|
#16 |
|
Hertuginne
|
Sv: Sengetøy Turiform - hvilken butikk fører det?Polyanna solgte sitt til noen som trengte mer sengetøy.
|
![]() |
|
|