|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva betyr dette? StrikkeoppskriftJeg holder på med en babypose, og er nå klar for å strikke stolpene for knapp og knapphull, og kant rundt hetten. Men det er en ting jeg ikke helt forstår...
![]() |
#2 |
thirtysomething
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva betyr dette? StrikkeoppskriftJeg tror X bare er et merke. Du skal strikke det som står innenfor Xene, altså innenfor merkene. Gir det mening?
![]() |
#3 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hva betyr dette? Strikkeoppskriftx-ene markerer bare begynnelsen og slutten på en rekke masker du skal repetere (heter det ikke en rapport, tro?). En mye lettere måte å beskrive dette ville vært rett og slett "strikk vrangbord med to rette og to vrange. Begynn med to vrange på vrangsiden."
![]() |
#4 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva betyr dette? StrikkeoppskriftOk, da er det som jeg trodde. Og da vil vel naturlig nok de to siste på omgangen også bli vrange på vrangen, siden jeg skal ha et maskeantall som er delelig på 4, pluss 2.
![]() |
|
|