Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

De sier at drømmer er en del av underbevisstheten

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-10, 17:27   #21
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De sier at drømmer er en del av underbevisstheten

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg topper den iallfall med live-historier.

trøtt: Da jeg kom tilbake i tråden etter å ha postet innlegget mitt og havnet rett på ditt siste innlegg, trodde jeg et nanosekund at jeg var havnet på et heelt annet type forum.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 17:32   #22
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg drømte at jeg gikk rudnt og serverte i et bryllup. Bare det at jeg sølte på alle gjestene og måtte vaske klærne deres etterpå.

Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 17:34   #23
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg drømte at jeg skulle passe sønnen til Skilpadda engang. Også hadde de fått seg hvit og rosa hund som jeg synes var så kårni. Også var jeg livredd for at hun skulle skjønne at jeg syntes bikkja deres var rar og si sånn til meg:

Jeg levde lenge i den villfarelse at Skilpadda var så hyggelig mot meg (og andre) i alle tråder. Nå vet jeg bedre, ja....

Gammel 01-01-10, 17:37   #24
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skilpadda er mean.

Gammel 01-01-10, 17:42   #25
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg levde lenge i den villfarelse at Skilpadda var så hyggelig mot meg (og andre) i alle tråder. Nå vet jeg bedre, ja....

Jeg skulle ikke sagt det der. :gygridstemme:

Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 17:43   #26
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har drømt om vampyrer, og at jeg prøvde å få Sylar snill.

Gammel 01-01-10, 17:46   #27
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Jeg vet ikke hvem/hva gygrid, eller gygridstemme er for noe...

Gammel 01-01-10, 17:48   #28
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Jeg drømte i natt at lillejenta mi hadde falt ut av et åpent vindu slik at livet hennes var over og jeg hadde mistet henne. Jeg levde først i drømmen med å hadde fortengt det, så i drømmen da jeg oppdaget det og alt kom tilbake til meg, ble jeg helt ødelagt. Hun hadde gått oppover til et åpent vindu da hun var 2 år, og jeg ropte "Nei, *jenta mi!*", "Stopp, *jenta mi*!!!", over og over igjenn. Men hun hørte ikke etter meg, og jeg var så langt fra vinduet at eneste sjans til å redde henne var om hun hørte etter meg. Men det gjorde hun ikke. Jeg var helt ødelagt.

Rett fra underbevistheten.
-Jeg så The AntiChrist for noen dager siden.. (Scenen var som i den)
-Jeg ble redd for henne da vi så fyreverkeri tidlig i går. Da mannen min tenkte at en formaning om at jenta ikke skulle fortsette fortsette sin vei rett ut i bilveien med biler på skulle være trygt nok for å stoppe henne. Det var jo biler der! Aldri verden om vi kan stole på den lille stae 3-åringen vår med slikt. Det er jo livet hennes det er snakk om!
-Og da vi sto rett under det største rakettshowet klokka tolv i natt, bar jeg henne og knuget henne inntil meg mens vi sammen tittet opp på showet og drønnene. Så den mest intime delen av nyårsopplevelsen skjedde sammen med henne der jeg reflekterte over hvor nydelig hun var og hvor mye hun betydde for meg.

Så needless to say har det vært mye kos på lillejenta i dag, og mange formaninger om vinduer..

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 17:49   #29
Slettet bruker
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 17:51   #30
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han heter selvsagt Hagrid.

Gammel 01-01-10, 18:08   #31
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Har googlet nå. Burde skjønt det: Harry Potter, ja?
(Har ikke lest bøkene eller sett filmene...sikkert bortimot den eneste i Norge. )

Gammel 01-01-10, 18:09   #32
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[about Fluffy]
Hagrid: I lent him to Dumbledore to guard the...
Harry: Yes?
Hagrid: Shouldn't have said that. No more questions, don't ask anymore questions!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 18:33   #33
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg drømte jeg var soldat, og mens fienden nærmet seg, rakk vi å holde et Miss Univers-show. Jeje.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 18:52   #34
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Det er jo det viktigste tingene som teller, Skremmern.

Gammel 01-01-10, 18:58   #35
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt klart!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 18:59   #36
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Av det jeg leste av drømmen så tenker jeg at du i 2010 skal få det bedre på ett vis, med forandringer og nye ting.

Gammel 01-01-10, 19:00   #37
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg drømte i natt at jeg var på tur til London med mannen. Han ville ikke være med meg og jeg var forlatt på hotellrommet uten å vite hvor han var. Da han kom tilbake hadde han vært hos frisøren som hadde skalpert hodet hans her og der, sånn flekkete. Helt rar og surrealistisk drøm.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 19:05   #38
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg håper ikke underbevisstheten min prøver å si meg noe. :har hatt mange drømmer om samme person flere netter på rad:

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 19:07   #39
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Hvem da, hvem da!

Gammel 01-01-10, 19:57   #40
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg håper ikke underbevisstheten min prøver å si meg noe. :har hatt mange drømmer om samme person flere netter på rad:

Edward?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:08.