Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?
Ja 136 55,06%
Nei 51 20,65%
Jeg gjorde før, men nå har jeg sluttet med sånt 50 20,24%
Annet (spesifiser i tråd) 10 4,05%
Deltakere: 247. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-10, 18:39   #121
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?

Ja, det gjør jeg, men jeg definrer det ikke som fyllekule. Det gidder jeg ikke lenger; å være overstadig beruset der alt er gøy. Men å drikke meg lettere brisen med gode venner til langt ute i de små nattetimer, det gjør jeg gjerne.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 19:10   #122
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Nei. Blir svimmel og ekkelø etter et halvt glass rådvin, så her er det ikke noen som helst kuler ute og går. SUkk.

Gammel 01-01-10, 19:27   #123
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ja, og særlig sammen med en del av de eminente FP-damene.

Gammel 01-01-10, 19:29   #124
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte Elinblu sitt begrep,-fyllehalvkule. Det liker jeg godt.

Gammel 01-01-10, 20:38   #125
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Helt klart!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 21:26   #126
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, jeg gjør ikke det lenger. Jeg tar meg gjerne en drink eller tre, men å bli skikkelig full synes jeg ikke er noe moro lenger. Fyllekule er for meg det samme som spy, miste kontrollen, være dårlig før, under og etter verste rusen har lagt seg. Og det setter jeg liten pris på.

Etter de siste årene å ha sett overdreven alkoholbruk blant de nærmeste, kan jeg ikke lenger fordra de som drikker seg så berusa at det snøvler, sjangler og ikke har styring på seg selv lenger (altså, kan ikke fordra de fulle, når de er edru er noe helt annet).

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 21:32   #127
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil drikke sammen med Esme. Vi gjør det på samme måte.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 22:23   #128
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Oh yes, gjett om jeg gjør.

-Pippi
Robyn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 23:50   #129
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Ja, det gjør jeg

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 23:56   #130
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja! Det er klart jeg gjør! Jeg har endt opp i et nabolag der vi til stadighet har fester. Det er kjempegøy!
Siste var for bare tre dager siden. 72 stykker, full fest til langt ut i de sene timer. Mye å arrangere, men veldig moro!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 00:01   #131
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Jeg er utrolig teit i fylla, så det prøver jeg å spare meg selv og andre.

Susete blir jeg innimellom. Men det er noe helt annet.

Gammel 02-01-10, 14:07   #132
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Ja. Drikker sjeldent, men har vi barnevakt tilreisende, så er det ut på byen ja. Jeg og mannen ut på hyggelige barer, og vi er ingen bremser der.
Ikke ravende fulle nei, men godt i farta ja. Vi har ikke endret oss så mye der, men forsøker å få det til å vare lengst mulig når vi først drar ut, derfor er jeg blitt flinkere til å drikke litt vann innimellom om det går litt rundt for meg. Ønsker ikke å ødelegge ved å få blackout eller bli dårlig der og da. Litt erfaring har man da. Men spy kan jeg dog gjøre dagen etter, hvis det ble for mye eller feil drikke. Sånn "vi kjøper Baileys" i 1-tida pleier å være en dårlig ide.

Sist redigert av Dronningen : 02-01-10 kl 14:17.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 14:09   #133
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fyllekule, nei takk. Susete, ja takk.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 15:11   #134
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Sånn "vi kjøper Baileys" i 1-tida pleier å være en dårlig ide.

Det er der det hele avgjøres. Drar mannen frem Cognacen utpå natta er jeg ferdig. Da er det blackout og påfølgende fylleangst som varer noen dager. Skjer heldigvis nesten aldri lenger.

Gammel 02-01-10, 17:22   #135
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Ja :fjortis:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 17:56   #136
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Definitivt!! Det hører med! Både sammen med mannen og sammen med venninner. Moro det. Jeg kaller det fyllekule selv om jeg så godt som aldri er sammen med folk som snøvler (iallefall på en slik måte at det hemmer kommunikasjonen), sjangler og spyr. Black out har jeg aldri hatt heller. Jeg synes ikke fyllekule har noe negativt over seg og man er da hakket over litt tipsy av tre glass vin altså. Stoler ikke på folk som ikke drikker alkohol......

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 18:13   #137
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og så havner vi på fyllefest igjen, hei! SKÅL!

Ja, jeg skal visst på fest i kveld.

Gammel 02-01-10, 18:59   #138
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Definitivt!! Det hører med! Både sammen med mannen og sammen med venninner. Moro det. Jeg kaller det fyllekule selv om jeg så godt som aldri er sammen med folk som snøvler (iallefall på en slik måte at det hemmer kommunikasjonen), sjangler og spyr. Black out har jeg aldri hatt heller. Jeg synes ikke fyllekule har noe negativt over seg og man er da hakket over litt tipsy av tre glass vin altså. Stoler ikke på folk som ikke drikker alkohol......

Hvorfor det?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 19:12   #139
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Ja! Det er klart jeg gjør! Jeg har endt opp i et nabolag der vi til stadighet har fester. Det er kjempegøy!
Siste var for bare tre dager siden. 72 stykker, full fest til langt ut i de sene timer. Mye å arrangere, men veldig moro!

Vårt nabolag var slik det og, i starten. Ikke så mange som 72 da. Men så er det et par som ikke kan å oppføre seg i fylla (eller ellers) så da ble det brått slutt på fellesfestene.

Gammel 02-01-10, 19:19   #140
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ja, og særlig sammen med en del av de eminente FP-damene.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jepp! Det var dere to og Scarlettah som ga meg min første fyllekule etter at Glitterbarnet var født faktisk.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:09.