|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hvor får jeg egentlig kjøpt en god, tykk ullgenser til barn, str 140?Jeg gidder ikke å kjøre helt til Sandvika for å komme meg på Nøstebarn, Nøstebarn på Sagene utgår - det er så krøkkete å komme seg dit med kollektivttransport for meg, og jeg gidder ikke ta bilen på jobb for å komme meg dit heller. (=kø fra helvete en eller begge veier). |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg egentlig kjøpt en god, tykk ullgenser til barn, str 140?Du strikker selvsagt selv.
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Hvor får jeg egentlig kjøpt en god, tykk ullgenser til barn, str 140?Jeg skal ha til de neste par dagene, for det er spådd mellom 26 og 30 grader oppe hos oss... Sende nøstebarn på dagen tror dere? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
På vei
Sv: Hvor får jeg egentlig kjøpt en god, tykk ullgenser til barn, str 140?
Jeg ville ringt nøstebarn, forklart situasjonen og hørt om de kan sende på dagen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Hvor får jeg egentlig kjøpt en god, tykk ullgenser til barn, str 140?prøvd det - det kunne de ikke |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Hvor får jeg egentlig kjøpt en god, tykk ullgenser til barn, str 140?Jeg får se om jeg finner noe idag, hvis ikke tar jeg bilen imorgen og "svipper" bortom i lunsjpausen. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg egentlig kjøpt en god, tykk ullgenser til barn, str 140?sportsmann har jo de fine ullgenserene fra Dale
|
|
|
#13 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Hvor får jeg egentlig kjøpt en god, tykk ullgenser til barn, str 140?Army Shop på Strømmen har vel noe til barn tror jeg da. Skal en tur på Strømmen senere i dag, skal jeg sjekke?
|
|
|
|
#15 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Hvor får jeg egentlig kjøpt en god, tykk ullgenser til barn, str 140?Jepp, det skal jeg gjøre.
|
|
|
|
#16 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Hvor får jeg egentlig kjøpt en god, tykk ullgenser til barn, str 140?De hadde S i herre str som minste.
|
|
|
|
#18 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Hvor får jeg egentlig kjøpt en god, tykk ullgenser til barn, str 140?Jeg skal til Sandvika på lørdag, og om du vil kan jeg svippe innom Nøstebarnbutikken og kjøpe for deg.... |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Hvor får jeg egentlig kjøpt en god, tykk ullgenser til barn, str 140?Ah - da ordnet det seg til slutt |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Hvor får jeg egentlig kjøpt en god, tykk ullgenser til barn, str 140?Så bra det ordnet seg, det er kaldt nå!
|
|
![]() |
|
|