|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
er her
|
![]() Rund broderiduk med påskemotiv?Jeg skulle så gjerne hatt en oppskrift på en rund broderiduk med påskemønster. Jeg vil lage en til min mor, men finner ingen som er runde. Alternativet er vel å ta utganspunkt i en firkantet og gjøre den rund.
![]() |
#2 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Rund broderiduk med påskemotiv?Runde duker er det ikke så mange å få tak i. Kanskje du kan finne et rundt mønstrer beregnet på en firkantet duk ? Ser at mange av påskedukene på maragaretha.no har runde mønster.
![]() |
#3 |
er her
|
![]() Sv: Rund broderiduk med påskemotiv?Jeg skulle gjerne hatt en rund ferdigsydd duk for å brodere på, jeg er redd jeg ikke klarer å lage den runde kanten fin om jeg skal sy selv. Men alt er jo firkantet, ok jeg fant en på margaretha, men den var for stor.
![]() |
#9 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Rund broderiduk med påskemotiv?Det må jeg innrømme at jeg aldri i verden hadde trodd.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rund broderiduk med påskemotiv?Ja det er jo ikke sikkert de bruker den selv om de har den |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|