|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: iphone - på tampen til å bestilleFargen er irrelevant, men jeg vil ha så mye lagringsplass som mulig. Jeg er fornøyd med alt unntatt lagringsplassen.
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: iphone - på tampen til å bestille
Jeg vet ikke, jeg har svart og liker det best.
|
|
|
#5 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: iPhone - på tampen til å bestilleAlle jeg kjenner med hvit telefon har kjøpt seg beskyttelse rundt i div farger. Min er rød.
|
|
|
#6 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: iPhone - på tampen til å bestilleJeg har svart, men med utallige deksel kjøpt råbillig fra eBay er fargen helt og fullstendig irrelevant. Jeg har bare 16 gb, og til mitt bruk tror jeg det vil holde lenge. Jeg har etpar filmer og en drøss musikk der inne nå, og har fortsatt masse plass. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
maler
|
Sv: iPhone - på tampen til å bestille
Det har forsåvidt alle jeg kjenner med svart telefon også. Jeg ville uansett valgt 32 gb, mest mulig plass er bra.
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Sv: iPhone - på tampen til å bestilleJeg tar masse bilder med min, som tar en del plass, og så vil jeg ha masse musikk på den, og det er ikke plass til halvparten av det jeg egentlig vil ha. Men det kommer jo an på hvordan man bruker den, såklart.
|
|
|
#9 |
|
flisespikker
|
Jeg går med min i bukselomma.
|
|
|
#10 |
|
Bedreviter
|
Jeg har svart telefon, og riper vises godt på den også. Nå har jeg svart gummideksel på den da, så det spiller ikke så stor rolle. |
|
|
|
![]() |
|
|