|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Må vi ta med vinterdress til London, tro?På mandag skal jeg ta med storebror (nesten 6) på mormor, mor- og barntur til London i 5 dager. Jeg har lenge ønsket å ta ham på en tur på hans premisser. Så det blir Science Museuem, Natural History Museum, London Eye, London Transport Museum og kanskje ikke annet? Planen var å også oppsøke en park for å leke. Men nå begynner jeg å lure på om ikke vi må ta med vinterdress til ham. Jeg hører fra venner i Newbury (i nærheten av Reading) at der er det akeføre. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Må vi ta med vinterdress til London, tro?De meldte snøkaos i Storbritania i dag på nyhetene, skoler skal stenges osv. Ville tatt med dress ja. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Må vi ta med vinterdress til London, tro?Jeg tror vinterdress burde være med, ja.
|
|
|
#5 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Må vi ta med vinterdress til London, tro?Det er kaldt i London også. Og mye råere, så du kan ikke se på temperaturen alene. Trenger definitivt gode, varme klær der borte nå.
|
|
|
#6 |
|
Unik
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Må vi ta med vinterdress til London, tro?Hadde ikke giddet å ta med dress, kun ullundertøy, sko, hals, votter og lue.
|
|
|
#7 |
|
Textrovert
|
Sv: Må vi ta med vinterdress til London, tro?Svigerfamilien min bor like ved Reading og de holder på å forgå av snø og kulde. Så jeg ville nok hatt med en vinterdress, ja. Ikke minst fordi, som Sitron sier, det er jo så mye råere der at engelsk kulde er mye verre enn norsk kulde.
|
|
|
#8 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Må vi ta med vinterdress til London, tro?Ta med ulltøy og varmt tøy dere kan bruke inne og. Blir så innmari kaldt inne i husene og. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Sv: Må vi ta med vinterdress til London, tro?Har ingen gode tips til klær, men yay! London med barn! Vi var der med Glitterbarnet i sommer, og det var så fint! Vi var på Natural History Museum og så på dinosaurene, samt jordskjelvrommet og vulkaner ("Mamma, du vet jo jeg elsker lava!") og på British Museum og så på mumier ("Mamma, jeg elsker bare de menneskeformete sarkofagene!").
|
|
|
#10 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Må vi ta med vinterdress til London, tro?
Jeg var ikke klar over det med vulkanene på Natural History Museum. Det er en av hovedinteressene for tidene, så det blir bra. Det er lenge siden jeg var på British Museum, så det hadde jeg ikke tenkt på. Men det var et godt tips. Jeg hadde også tenkt å stort sett kjøre buss. Det er ikke så mye vi rekker på 5 dager, og da er det greit å vise ham litt fra bussen. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Sv: Må vi ta med vinterdress til London, tro?Bussen tar litt lengre tid, men det er behageligere, men slipper å gå to kilometer under bakken for å bytte bane og som du sier, sightseeing! Vi satt alltid oppe, stor stas.
|
|
|
#12 |
|
Unik
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Må vi ta med vinterdress til London, tro?Fin lekeplass, ikke så langt unna:
|
![]() |
|