Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Spania og sko

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-10, 16:34   #1
ponna
Superaktiv

Medlem siden: Jul 2008
ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

Spania og sko

Er sko generelt billigere i Spania enn her i Norge? Tenker f.eks på Camper eller El Naturalista.
Og, om man drar til typiske turiststeder, vil man finne et godt utvalg av nevnte?
Hvilke andre skomerker er event. billigere og har godt utvalg i Spania?

ponna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 16:40   #2
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spania og sko.

Tror faktisk det er omtrent samme pris. Det er ihvertfall omtrent samme pris på El Naturalista sin spanske hjemmeside.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 16:52   #3
ponna
Superaktiv

Standard

Isj, jeg som øynet et håp nå.

Gammel 11-01-10, 21:16   #4
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har sett Camper noe billigere i Spania. Noe, ikke betydelig billigere.

Gammel 11-01-10, 21:25   #5
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også sett Camper noe billigere. Og så har jeg kjøpt veldig rimelige Pikolinos-sko, men det var i fabrikkutsalget.

El Naturalista har jeg ikke sett noe sted.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 22:37   #6
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sko er ikke spesielt billigere i Spania, men du finner alle merker og mange til, i hvert fall i Barcelona.

Gammel 12-01-10, 00:13   #7
Lillebill
Aktiv

Medlem siden: Jan 2009
Lillebill har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Spania og sko

På Mallorca har de fabrikkutsalg av Campersko. Tror det er litt å spare der

Gammel 12-01-10, 00:16   #8
ponna
Superaktiv

Standard

Ok, takk for svar alle sammen

Gammel 12-01-10, 10:32   #9
silje
Superduperaktiv

Medlem siden: Jun 2008
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lillebill, her.

På Mallorca har de fabrikkutsalg av Campersko. Tror det er litt å spare der

Hvor da?

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 10:58   #10
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av silje, her.

Hvor da?

Fabrikkutsalget ligger i Inka. Jeg ble ikke så veldig imponert over utvalget der egentlig. I tillegg ligger det en outletbutikk litt nærmere Palma (stort senter med flere outlet-utsalg - husker ikke navnet dessverre). Jeg betalte ca 400,- for mine Camper-sko der, men da var det nok ikke årets modeller.

Gammel 12-01-10, 20:01   #11
Lillebill
Aktiv

Medlem siden: Jan 2009
Lillebill har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Fabrikkutsalget ligger i Inka. Jeg ble ikke så veldig imponert over utvalget der egentlig. I tillegg ligger det en outletbutikk litt nærmere Palma (stort senter med flere outlet-utsalg - husker ikke navnet dessverre). Jeg betalte ca 400,- for mine Camper-sko der, men da var det nok ikke årets modeller.

Festival Park kanskje?

Gammel 12-01-10, 21:17   #12
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Festival Park kanskje?

Der har de ihvertfall Camper, men jeg syntes det var dårlig utvalg. Mulig det er bedre i Inka ja.

Gammel 12-01-10, 22:24   #13
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Festival Park kanskje?

Jepp! Ikke store butikken nei

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:16.