|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Raptuser til å bli sprø avNå blir det mye katt her men men. Katten vår er 7 måneder og vi har hatt ham litt over 1 måned. Det går over all forventning og han er utrolig kosete. Christian leker masse med ham så han får virkelig kjørt seg.
![]() |
#2 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Raptusser til å bli sprø avJeg kan nesten garantere at det vil gå over når dere ha kastrert ham.
![]() |
![]() |
#3 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Raptusser til å bli sprø avHøres heeeeelt normalt ut spør du meg.
![]() |
#4 |
♥ ♥ ♥
![]() Sv: Raptusser til å bli sprø av
Han er en innekatt men kommer til å komme litt ut på terrassen og litt på plenen om sommern. Det er en Ragdoll og de går vist aldri langt fra eierne sine.
![]() |
#5 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Raptusser til å bli sprø avOm han er innekatt og dette blir plagsomt med tanke på hvor ofte det skjer kan dere kanskje se på om det er noe dere kan gjøre for å aktivisere han når det skjer. At han kanskje kjeder seg litt i perioder.
![]() |
#6 |
♥ ♥ ♥
![]() Sv: Raptusser til å bli sprø avSom sagt så leker Christian veldig mye med ham så han får jo kjørt seg skikkelig. Vi får se hvordan han blir etter kastreringen.
![]() |
#7 |
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Raptusser til å bli sprø avVi har en hankatt som definitivt ikke ble bedre etter kastrering ... Han er heeelt crazy til tider! Leker med A B S O L U T T alt! Dette er en katt på 8 mnd som er vant til å være mye ute, men nå når det har vært så kaldt har han ikke villet ut - og da har lekenheten vært på sitt verste. Jeg håper det bedrer seg når temperaturen ute stiger og han vil mer ut.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Raptusser til å bli sprø avRegner med at det var flere katter der han kom fra,så det kan jo være at han nå leker med dere på samme måte som han gjorde med de kattene som han bodde med tidligere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Raptusser til å bli sprø avHadde ei hokatt som var akkurat slik, men hun ikke bare lekte for å si det sånn. Det var så blodet rant. Hun ble litt roligere etter at hun ble sterilisert, og hadde fått kattunge. Moren min var halvredd henne, og det var nesten jeg også når hun fikk det fule oppsynet, og du visste at hun var på jakt etter nakne bein. En periode var det så vondt å dusje, for det sved sånn at jeg ordentlig kviet meg |
![]() |
![]() |
#10 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Raptusser til å bli sprø avJentene mine får sånne raptuser flere ganger i uka. De er voksne og steriliserte. De setter gjerne i gang sånn rundt kl 2 om natta, mjauer, jager hverandre og løper som gale. Har det sikkert kjempegøy, men hjelpes for et bråk.
![]() |
|
|