Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bogs - noen som har erfaringer?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-10, 16:48   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Bogs - noen som har erfaringer?

Kan disse erstatte FULLGODT:
Goretex vintersko
Støvler
Cherrox
??
Erfaringer?

Hadde vært supert å kunne forholde seg til et par istedet for tre par til hver unge..

Gammel 14-01-10, 17:00   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bogs - noen som har erfaringer??

Min niese på 4 år, har bare slike. Ikke gummistøvler, ikke cherrox, ikke goretex, kun disse, foreldrene (og hun selv) er veldig fornøyd.

Jeg har ikke vært helt overbevist, og gått for goretex og cherrox variantene, men etter at jeg har fått slike selv, er jeg frelst. Gode, varme, lette, men kanskje litt brede i foten, mulig de ikke er noe for de med smal fot.

Jeg kommer til å ha sånne til begge jentene neste sesong, nå er vi dekket opp for denne sesongen så det holder.

Gammel 14-01-10, 17:23   #3
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Hvor kjøper man de ?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 17:28   #4
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skulle akkurat lage en tråd for å spørre om det samme.
Sjekket linken som ble lagt ut her og disse ser mistenkelig ut som samme type støvler som Muck boot er. Mannen har de og han elsker de, desverre har han ikke testet de i skikkelig kulde enda, har ikke tenkt på det..de blir brukt i skogen i sommerhalvåret.

Disse dock boot som kom holdt ikke mål for min del og vi har gått for goretex og viking thermo. Men nå ble det litt tenking her.

Du som har disse. Blir de klamme inni?
Er de et bedre alternativ til unger i sommerhalvåret enn det gummistøvler er når det er vått tror du?
Er de veldig brede? Her er det supersmale føtter, kanskje disse da ikke vil sitte på foten. Hm.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 23:15   #5
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må dra frem denne igjen.

Jeg elsker mine Bogs! For de som har prøvd flere typer, er det visstnok veldig stor forskjell på Muckboots, Duckboots og disse Bogs. Eneste gangen jeg ble litt klam på bena, var når jeg satt med de på meg inne på kurs. Da kjente jeg at jeg ble litt fuktig på innsiden, ellers er de utrolig gode å ha på, varme (jeg har testet ned til -17), lette å smette på seg, og fremfor alt, vanntette.

Jentene har fått hvert sitt par, og er strålende fornøyde de også. Når jeg ble så fornøyd med mine, ville jeg ikke at jentene skulle gå uten frem til høsten igjen.

Nin, har dere fått prøvd de du kjøpte?

Gammel 03-02-10, 23:25   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glitterbarnet har disse som gummistøvler. Det som er bra med dem er at de er veldig høye, og ikke fullt så klamme som vanlige gummistøvler. Han kan også bruke dem på de våteste vinterdagene fordi de holder kulda ute bedre enn vanlige gummistøvler.

Det som er dumt er at de er ekstremt brede, så de svømmer rundt på foten hans, de er veldig tunge og jeg ville ikke hatt dem som eneste støvel vinteren igjennom. Komfort- og passformwise er de som gummistøvler. De gir null støte og sitter ikke spesielt godt på foten.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 23:27   #7
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De er jo veldig åpne i skaftet - blir de ikke lett fulle av snø?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 00:01   #8
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg må dra frem denne igjen.

Jeg elsker mine Bogs! For de som har prøvd flere typer, er det visstnok veldig stor forskjell på Muckboots, Duckboots og disse Bogs. Eneste gangen jeg ble litt klam på bena, var når jeg satt med de på meg inne på kurs. Da kjente jeg at jeg ble litt fuktig på innsiden, ellers er de utrolig gode å ha på, varme (jeg har testet ned til -17), lette å smette på seg, og fremfor alt, vanntette.

Jentene har fått hvert sitt par, og er strålende fornøyde de også. Når jeg ble så fornøyd med mine, ville jeg ikke at jentene skulle gå uten frem til høsten igjen.

Nin, har dere fått prøvd de du kjøpte?

Jeg fikk dem i dag. De ser utrolig gode ut. Tror jeg skal ta sjansen på å teste dem ut i morgen. Litt tunge da, i forhold til superfit goretex støvlene men jeg tror ikke det har noe å si.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 16:52   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

De er jo veldig åpne i skaftet - blir de ikke lett fulle av snø?

Man har dem jo under dress. Vi bruker dem ikke i snø, men i regn og det har aldri vært noe problem at det havner noe oppi.

Gammel 04-02-10, 16:55   #10
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Man har dem jo under dress. Vi bruker dem ikke i snø, men i regn og det har aldri vært noe problem at det havner noe oppi.

Hvis de skal erstatte alle slags støvler må man jo kunne bruke dem i snø også. Mine er over dress-hele-tiden-alderen.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 17:17   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Sv: Bogs - noen som har erfaringer?

De glitterbarnet har rekker ham til rett under kneet, og siden de går litt inn bak så er det ikke noe stort problem syns jeg. Men har man veldig trange bukser og smale legger er de nok litt vide. De er ekstremt vide i foten.

Jeg ville ikke latt dem erstatte alt, de er ikke mer behagelige enn vanlige gummistøvler og man blir fortsatt klam.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:42.