|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Taklamper til barneromFadosten, er det ikke en lampe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
I mål
|
![]() Sv: Taklamper til barnerom
Tja, vi har ikke fått den opp ennå da. Men Bauche :rope: , du har vel testet dette? Den går jo på batteri og ikke på elektrisitet, styres med en fjernkontroll og roterer såvidt jeg kan skjønne når den er på... Vi tror iallfall vi trenger noe mer. Det er vel en grunn til at det ikke står noe om lampe på utsiden av boksen... Men jeg tror vi henger opp imorgen, fortsettelse følger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Drømmer
|
![]() Sv: Taklamper til barnerom
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
I mål
|
![]() Sv: Taklamper til barneromJa, altså, jeg vil vel si at den lyser meget lite... Den er veldig morsom når man har et mørkt rom og kjører den igang, men den snurrer altså hele tiden og lager en liten motordur og kan ikke fungere som en lampe. Vil vel si det er en takdekorasjon mer... Men den var absolutt verdt de 170,- den koster på Toys'r'us nå; fireåringen liker den veldig godt. Fint utseende og det følger med CD som forteller om de ulike planetene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Taklamper til barneromDrar fram denne. Jeg vil ha den fly-lampa som Minni la ut bilde av, men den er utsolgt på nettbutikken. Finnes Lampemagasinet nær Stavanger? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|