Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Stasjonær pc

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-10, 15:37   #1
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Stasjonær pc

Det har blitt noko rot med min kjøre laptop. Eg skjønner ikkje kva, men eg er redd den er på vei til å ta farvel.
Tanken om ein stasjonær pc har vert der ei stund og no ser det ut til at den tanken må realiserast ei stund før eg hadde tenkt.
Eg trenger anbefalinger. Billigare jo betre. Om mulig min. 4 gb ram, 500 gb harddisk og W7.

Litt krise sidan eksamen nærmar seg og laptopen berre blir verre og verre. Har kjørt diverse virus programmer og liknande. Men det forsvinner stadig vekk gb frå harddisken og den reagerer tregare enn tregast.

Hjelp.

Gammel 21-01-10, 17:01   #2
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stasjonær pc

Hva slags laptop er det du har Urt? Det kan hende du bare trenger og ta en kjapp backup av det viktigste og installere Windows på nytt. Det fjerner ofte de fleste problemer.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 17:26   #3
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Asus laptop.

Eg er litt redd for det derre bacup og reinstalering. Det er alltid eit eller anna som skulle vert med som ikkje blir tatt kopi av

Tullingen hopper mellom 43 og 48 gb ledig på harddisken. Er det rart eg og den blir tussete.

Gammel 21-01-10, 19:08   #4
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Det kan være mange grunner til at det varierer med plass på harddisken, Windows bruker blant annet mye plass på midlertidige filer. Hvilken modelltyper er det du har?

Du kan prøve og laste ned Crap Cleaner, den vil rense harddisken din for alle unødvendige filer og antakelig fri opp mye plass.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 19:15   #5
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Asus laptop.

Eg er litt redd for det derre bacup og reinstalering. Det er alltid eit eller anna som skulle vert med som ikkje blir tatt kopi av

Tullingen hopper mellom 43 og 48 gb ledig på harddisken. Er det rart eg og den blir tussete.

Jeg har samme laptop som deg. Det husker jeg, for du anbefalte den da jeg skulle kjøpe ny.
Og jeg har nettopp måttet bytte den ut fordi den begynnte å krangle. Var utrolig treg, og kom plutselig med medlinger som fatal systen error og greier. Den høres også ut som et f16 fly som skal ta av også, så jeg har planer om å levere den inn og få den sjekket.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 19:53   #6
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

Juste: C cleaner blir kjørt med ujevne mellomrom her. Samme med ad-aware, spyboot og avg. Ikkje samtidig vel og merke.

Hannah: Eg er litt redd for at den må inn ja. Problemet er at det kan ta himla lang tid før eg får den tilbake. Broren min brukte 3 eller 4 månader på å få sin tilbake. Det har eg ikkje tid til.

Gammel 21-01-10, 20:23   #7
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjøpte stasjonær Pc fra komplett.no, BENQ NScreen i221 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=483913

Er veldig fornøyd med den, men man må kjøpe ekstern DVD/CD-spiller.

Gammel 22-01-10, 11:11   #8
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Kjøpte stasjonær Pc fra komplett.no, BENQ NScreen i221 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=483913

Er veldig fornøyd med den, men man må kjøpe ekstern DVD/CD-spiller.

Bemerk at dette er en veldig svak pc; 1 GB minne og en eldre svak prosessor. Men ja, den er rimelig, men skal man ha inn Win7 kommer prisen på det i tillegg og man trenger mer minne.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:09.