|
|
#1 |
|
Unik
|
Stasjonær pcDet har blitt noko rot med min kjøre laptop. Eg skjønner ikkje kva, men eg er redd den er på vei til å ta farvel.
|
|
|
#2 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Stasjonær pcHva slags laptop er det du har Urt? Det kan hende du bare trenger og ta en kjapp backup av det viktigste og installere Windows på nytt. Det fjerner ofte de fleste problemer. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Unik
|
Sv: Stasjonær pcAsus laptop.
|
|
|
#4 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Stasjonær pcDet kan være mange grunner til at det varierer med plass på harddisken, Windows bruker blant annet mye plass på midlertidige filer. Hvilken modelltyper er det du har? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
tankefull
|
Sv: Stasjonær pc
Jeg har samme laptop som deg. Det husker jeg, for du anbefalte den da jeg skulle kjøpe ny. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Unik
|
Sv: Stasjonær pcJuste: C cleaner blir kjørt med ujevne mellomrom her. Samme med ad-aware, spyboot og avg. Ikkje samtidig vel og merke.
|
|
|
#7 |
|
både her og der
|
Sv: Stasjonær pcKjøpte stasjonær Pc fra komplett.no, BENQ NScreen i221 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=483913
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stasjonær pc
Bemerk at dette er en veldig svak pc; 1 GB minne og en eldre svak prosessor. Men ja, den er rimelig, men skal man ha inn Win7 kommer prisen på det i tillegg og man trenger mer minne. |
|
|
|
![]() |
|
|