|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken bærbar skal jeg kjøpe?Minstemann har fått fingrene sine bortpå tastaturet her, og det ser ut som dette ble spikern i kista for min kjære kjære Acer som har vært min gode venn i snart 4 år. De tastene som ungen klarte å plukke med seg, er bare helt umulig å få på plass igjen.
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken bærbar skal jeg kjøpe?Ikke mac. Jeg liker virkelig ikke mac. Jeg gjør mye rart for å unngå den her i heimen. Man kan ikke høyreklikke og det er helt feil. Man må kunne høyreklikke. |
|
|
|
#3 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bærbar skal jeg kjøpe?Jeg er veldig fornøyd med min Dell studio 15. Valgte den fordi jeg da kunne velge innholdet selv. Som ekstra stort batteri og rask hardisk. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
tankefull
|
Sv: Hvilken bærbar skal jeg kjøpe?Jeg kjøpte meg nettopp en Acer timeline (?) 4810TZG. Den er jeg veldig fornøyd med. Den er stillegående, har god batterikapasitet og virker rask. Den takler godt å ha mange vinduer oppe på en gang iallefall. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bærbar skal jeg kjøpe?En av de tingene jeg liker med min dell er at den er lilla |
|
|
|
|
|
#6 |
|
maler
|
Sv: Hvilken bærbar skal jeg kjøpe?Ikke toshiba. Jeg har toshiba nr 2 nå og den får overopphetingsproblemer etter kort tid. Jeg var dum nok til å tro at de hadde fiksa det på nyere modeller, men den nye var like ille som den gamle. Overoppheting = ikke bra når man skal kjøre krevende prosesser.
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilken bærbar skal jeg kjøpe?Skal du dakke (eller hvordan nå man skriver det uttrykket?) bør du ha pc, mac funker ikke til det. Den prater hvertfall ikke med autocad (sist jeg sjekka).
|
|
|
#8 |
|
nju nja njo
|
Sv: Hvilken bærbar skal jeg kjøpe?Mac!
|
|
|
#10 |
|
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bærbar skal jeg kjøpe?Jeg elsker min lille MacBook, men jeg aner ikke hvordan det er med Mac og DAK. Men det bør jo funke bra det, så mye som Mac tross alt er brukt i kreativt arbeid? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilken bærbar skal jeg kjøpe?
Haha, det skulle man tro, men neida. Ikke pokker om jeg fikk autocad til å snakke med mac os. Mannen (som er veldig datakyndig) satt i flere dager og prøvde å finne ut av det, men måtte gi opp.
|
|
|
#12 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilken bærbar skal jeg kjøpe?Siste jeg finner om autocad for mac er denne artikkelen: http://mac1.no/artikkel/7830/autocad-pa-vei-til-mac
|
|
|
#13 |
|
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Men du kan jo boote den med Windows når du jobber med Autocad? :innrømmer at jeg knapt vet hva jeg snakker om: |
|
|
|
|
|
#14 |
|
lurer
Sv: Hvilken bærbar skal jeg kjøpe?Takk kokosbolle. Det blir kke mye dakking, men noe blir det, og en og annen dag med hjemmekontor så er det greit at maskinen funker med autocad.
|
|
|
|
#15 |
|
Har bakt søte kaker
|
Thank you, jeg har forsøkt med Parallel et eller annet og Microsoft windows på macen men det funket ikke der heller gitt.
|
|
|
#16 |
|
lurer
Sv: Hvilken bærbar skal jeg kjøpe?Kokos: Nå ble mannen her litt nysgjerrig, og lurer på hvilken mac du har? Ny?
|
|
|
|
#17 |
|
Har bakt søte kaker
|
Tja, sånn halvny. Tror det er de med intelprosessor. Husker ikke når den ble kjøpt, men tror det er 2-3 år siden.
|
|
|
#18 |
|
lurer
Ok. Mannen mener det kanskje burde gå med de helt nye, kjøpt etter forrige høst eller noe.
|
|
|
|
#19 |
|
Har bakt søte kaker
|
Mulig det, men det artikkelen jeg viste til er fra 2009, så jeg ville hvertfall sjekka med autodesk først.
|
|
|
#20 |
|
lurer
Mm. Tror nok du har rett ja, men mannen liker mac. Han om det. Jeg vil ha noe som fungerer til mitt bruk, så det heller vel mot en ny Acer eller noe..?
|
|
![]() |
|
|