Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bruker førsteklassinger heldress?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-10, 12:39   #1
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Bruker førsteklassinger heldress?

Ja, det lurer jeg på.
Har en jente som skal begynne på skole til høsten, og lurer på om jeg skal kjøpe heldress eller jakke/bukse til henne. Er tidlig ute, slik at jeg kan kjøpe nå som det blir/er salg.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 12:40   #2
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker førsteklassinger heldress?

Her gjør de det. Andreklassinger også.

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 12:41   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Andreklassingen bruker heldress nå når det er snø. Har brukt todelt ellers.

Gammel 23-01-10, 12:42   #4
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her det det også noen i tredje klasse som bruker heldress.
Poden har for første året todelt dress, men tror neppe han hadde brydd seg om han hadde heldress heller.

Gammel 23-01-10, 12:46   #5
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Jeg har en førsteklassing (jente) og en tredjeklassing (gutt). Førsteklassingen har hatt dress hele tiden, tredjeklassingen måtte jeg kjøpe dress til nå i januar, fordi han ville ha det selv. Det er flere i klassen hans som har det, og da var det greit (han syns det er mer lettvindt og behagelig).

Gammel 23-01-10, 12:48   #6
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte todelt til vesla i første klasse. Nå går hun i andre, og hun etterspurte selv heldress igjen. Mye enklere å ta på, og den tetter godt.

Sist redigert av Tove : 23-01-10 kl 14:17.
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 12:50   #7
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vesleprinsessa, 6 år og 1. klasse, brukar heildress.

Sist redigert av Didjeridust : 23-01-10 kl 12:53. Årsak: Pinlig, pinlig, pinlig: Orddelingsfeil måtte rettast
Didjeridust er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 12:51   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, hun bruker heldress og det gjør stort sett de andre i klassen hennes også.

Gammel 23-01-10, 12:54   #9
Frantzen
Passiv

Standard

På førsteklassetrinnet hvor jeg jobber er det også veldig mange som bruker heldress.

Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 13:16   #10
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Min bruker heldress, og det ser det ut som de fleste andre i klassen hans gjør også.

Gammel 23-01-10, 13:24   #11
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Min 1.klassing bruker heldress. 4.klassingen min sluttet med heldress nå.

Gammel 23-01-10, 13:31   #12
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tredjeklassingen min har heldress, det ville han ha selv, og det skulle være gummi i rompa så den var bra til å ake med.
Det er mange i hans klasse som har heldress. Vi har todelt også til bruk i slalombakken og skiturer på fjellet.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 13:34   #13
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Jeg kjøpte todelt til vesla i andre klasse. Nå går hun i tredje, og hun etterspurte selv heldress igjen. Mye enklere å ta på, og den tetter godt.

Går hun i tredje??

Min andreklassing vil ha hel dress.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 13:35   #14
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min 2.klassing hadde todelt i 1.klasse men i år kjøpte eg dress igjen etter hans ønske. Eg tenker at dress er best så lenge som mulig.

Gammel 23-01-10, 13:40   #15
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Tenk at jentene våre skal begynne på skolen til høsten, perper!!!

Vi var jo nettopp nybakte i des 2004 jo...

Gammel 23-01-10, 13:40   #16
Fisken
Aktiv

Fisken sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Fisken har et hav av muligheter foran seg
Standard

Førsteklassingen min ville ha heldress, og jeg ser at de fleste i klassen hennes også har heldress.

Gammel 23-01-10, 13:46   #17
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Tenk at jentene våre skal begynne på skolen til høsten, perper!!!

Vi var jo nettopp nybakte i des 2004 jo...

ja, det er HELT utrolig. Skjønner ikke hvor årene er forsvunnet.

Takk til alle dere som har kommet med innspill. Satser på heldress fra høsten.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 14:17   #18
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Går hun i tredje??

Min andreklassing vil ha hel dress.

Oh my god... Nei...går og gjemmer seg!

Gammel 23-01-10, 14:22   #19
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Min andreklassing har heldress. Veldig enkelt og greit.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 14:22   #20
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min andreklassing bruker også heldress og vil helst det selv også. Han har et todelt sett også som han bruker hjemme, men han foretrekker heldressen sin.

Jeg har inntrykk av at de fleste i hans klasse bruker hele dresser.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.