|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#142 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!
Å joda - det var et av de første stedene som ble sjekka.
![]() |
#143 |
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Du har ikke et lokalt sort hull under kjøkkenbenken? Selv er jeg sikker på at jeg har et på hobby... eh ... roterommet. Utrolig hva som forsvinner. For den saks skyld utrolig hva som blir liggende på pulten over lang tid og aldri forsvinner. Her har jeg skrujernsett, noe tovede greier vi laga på en friluftsferie for et par år siden, en klementin som burde vært kasta, et par plastposer, noen julekort, barnehagebilder, cd-er i fri dressur, et par gamle harddisker. Det var det som var synlig. Gudene vet hva som befinner seg under disse tingene. Så her er det store muligheter for at ting bare forsvinner. Jeg har dog lett, men jeg kan ikke finne 400g margarin noe sted. Beklager... |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Jeg har nok en tro på at teorien om et svart hull under kjøkkenbenken er det nærmeste jeg kommer en forklaring, baltie.
![]() |
#146 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Den ligger i en skål i kjøkkenskapet.
![]() |
#147 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Nei... Ikke i kjøkkenskapet - ikke i noen av dem. Med mindre Lånerne har lagt det tilbake i løpet av kvelden.
![]() |
#148 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Hmmm prøver enda en ny vri. Smøret har smeltet, så har det vært så varmt på kjøkkenet ditt at det har dunstet vekk. eller har du hatt besøk av ett spøkels |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!ok, så prat til disse Lånerne da.. Før du leggger deg i kveld: tenn starinlys på kjøkkenet og si "værsåsnill og legg tilbake smøret, til i morgen tidlig" ( og blås ut lyset før du legger deg selvf!) Sist redigert av ItsOnlyMe : 23-01-10 kl 22:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Forelska
|
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Viss eg ikkje tek heilt feil så er sjansen nøyaktig 1 til ein million for at ei margarinpakke berre skal opphøyra å eksistera, sånn spontant - "Spontanous Massive Existence Failure".
![]() |
![]() |
#152 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Jeg tipper smøret ligger i fryseboksen, i veska di, på do litt bak vanncisternen - dit du måtte strekke deg etter papiret, eller der grytene står. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!
Bugger!
![]() |
#156 |
Leken
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Hva skulle du bruke de 100g til da? Du har ikke tilfeldigvis brukt 400g i stedet og lagt 100 g i kjøleskapet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Passiv
|
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Du har barn, ja? |
![]() |
![]() |
Emneord |
skyll-brett-stapp |
|
|