|
|
#1 |
|
L.F.C. supporter
|
VW Touran som rusterDa jeg skulle bytte til vinterdekk i år, hadde jeg bilen på bukken til min bror. Jeg kikket under bilen, og ser til min store forskrekkelse at bakdelen på bilen ruster MYE.
|
|
|
|
#2 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VW Touran som rusterMøller har det med å skape seg vanskelige. Ikke gi deg selv om du får avslag i første omgang. Bruk NAF hvis du er medlem, hvis ikke er Forbrukerombudet en gratis vei å gå, med påfølgende behandling i Forbrukertvistutvalget. Ulempen er at det tar lang tid. Forliksrådet koster litt, men er mye raskere.
|
|
|
#3 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VW Touran som rusterJa, vil bare si stakkars deg som må ha med Møller å gjøre. Og hvis de nekter å dekke det og det er over 30 000, vedder jeg på at det koster 10 000 andre steder...!
|
|
|
#4 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: VW Touran som rusterJeg skal undersøke priser andre steder. Det må jeg.
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VW Touran som rusterHar ikke hørt om spesielle tilfeller av rust der, men det er flere og flere produsenter som har hatt modeller der det har vært en del. Ford, Mercedes, Mazda, Toyota, Huyndai og flere andre har hatt modeller som gjennomgående har hatt problemer. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
Sv: VW Touran som rusterJeg har også en VW Touran 04 mod. Bilen min er akkurat slik han beskriver det i det første innlegget her. Mye rust, nesten gjennom rust på bakdelen av bilen. Møller har tatt bilde av ALL rusten og venter på tilbakemelding, men dette har tatt tid!!! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2012
![]() |
Sv: VW Touran som ruster
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sv: VW Touran som rusterSer det er nevnt på VW-Audi-klubb-forumet noe om utvidet til 9 år utvidet garanti på en del rustskader under på Touran. Men er vist under forutsetninger om service hos merkeforhandlere og at ikke annen rustbeskyttelse har blitt lagt på bilen.
|
|
|
#10 |
|
Sv: VW Touran som rusterKommer litt an på hvor det er på bilen. På en del forskjellig ting har man også en slik 70/30-fordeling.
|
![]() |
|
|