|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Gal kattedame
|
Brownies med appelsin?Min kjære har bursdag i morgen og ønsker seg veldig en brownie med appelsinsmak. Finner kun en oppskrift på Tine, men ville gjerne hatt en som noen har prøvd ut og vet er god.
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Brownies med appelsin ?Jeg har laget sjokoladefondant med appelsin (og mint, ikke samtidig altså), og da har jeg rett og slett bare byttet ut hele eller en del av sjokoladen med sjokolade med smak. Freia dark orange er jo kjempegod og kan brukes istedetfor vanlig sjokolade. Sjokoladefondantene er hvertfall blitt helt sykt gode, spesielt den med mint. Der brukte jeg Freia dark mint.
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Brownies med appelsin?Ja, men siden det funker så bra på skokoladefondant så bør det jo funke like bra i brownies, det kan jo liksom ikke gå galt når man kun bytter ut sjokoladen med smakssatt sjokolade. Nå fikk jeg lyst å lage selv, men har ikke appelsinsjokolade i hus.
|
|
|
#6 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Brownies med appelsin?Har ikke appelsinsjokolade her jeg heller, men tenkte å prøve meg med å finrive skall og presse saft, har et par økoappelsiner liggende.
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Brownies med appelsin?Høres bra ut det, det kan jo ikke mislykkes. Det verste som kan skje er vel bare at det ikke smaker nok appelsin, men du smaker jo bare på røra og tilsetter mer skall, feks.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Brownies med appelsin?Denne pleier jeg å lage hver påske fordi jeg får brukt mange egg:
|
|
|
#9 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Brownies med appelsin?Jeg lagde min egen kombi av Tine og Lizzies oppskrifter
|
![]() |
|
|