|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Sugaraddict!
|
Klippe eller ikke klippe?Jeg er veldig glad i det lange håret mitt, og har spart lenge.
Terroristen 25.03.09 ![]() Sist redigert av Hilda : 23-03-10 kl 21:49. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Klippe eller ikke klippe?Ikke klipp deg! Det er så pent med langt hår. Uansett hvor mye jeg sparer får jeg det aldri langt.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klippe eller ikke klippe?Jeg hadde langt hår, men klippte det omtrent som dette |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klippe eller ikke klippe?Jeg synes du var kjempefin med krøllene. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klippe eller ikke klippe?Langt hår krever mye stell og pleie for at det skal se fint ut. Det er få ting som får en til å se så ustelt ut som dårlig pleiet langt hår. Hvis du ikke har tid/ork til å stelle håret tilstrekkelig, ville jeg klipt det. Jeg klipte av meg 40 cm på lengden sist sommer og har ikke angret et sekund. Jeg har fått veldig mange positive tilbakemeldinger og mange sier jeg ser yngre ut! :blunk: |
|
|
|
|
|
#8 |
|
snur
|
Sv: Klippe eller ikke klippe?
Jeg hadde like langt hår som du og klipte det kort for ett år siden og har ikke angret ett sekund
|
|
|
#9 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Klippe eller ikke klippe?Det kan jo stusses, og klippes godt opp uten å bli kort da - du har jo mye å ta av. Lurer på om jeg har litt kortere enn deg, og kommer innimellom innom de samme tankene. Sist endte jeg på å beholde det fordi det ikke trengs så mye fiksing om morgenen. Må jo være rent så klart, men en hestehale ser jo helt greit ut.
|
|
|
#10 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Det er jeg ikke enig i, altså. Det er masse som får en til å se mer ustelt ut en dårlig pleiet langt hår. Halvskitne klær, halvveissminke, dårlig holdte korte frisyrer som skulle vært klippet for 3 uker siden.
|
|
|
#12 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tja, det kommer vel an på. Kort hår som ikke stelles ser heller ikke veldig bra ut ... |
|
|
|
|
|
#13 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Klippe eller ikke klippe?Jeg stemmer også for krøller. Det var veldig pent.
|
|
|
#15 |
|
Sugaraddict!
|
Sv: Klippe eller ikke klippe?uuh takk for masse svar.
|
|
|
#16 |
|
Sugaraddict!
|
Jeg er redd jeg kommer til å angre. Men nå finnes det jo enkle måter å få langt hår på. bare klippses på.
|
|
|
#18 |
|
Sugaraddict!
|
Om jeg krløler det, virker det jo kortere, så når jeg sletter det blir det litt lengre. tror vi er inn e på noe her
|
![]() |
|
|